نمونه اولیه Triumph TE-1: از نزدیک با مفهوم عملکرد یکباره

Triumph Motorcycles جزئیات بیشتری از پروژه توسعه Triumph TE-1 خود را پس از اتمام آزمایش نهایی فاش کرده است. این نمونه اولیه موتور سیکلت الکتریکی تولید نخواهد شد، اما Triumph تأیید می کند که توسعه اولین در نسل جدید دوچرخه های الکتریکی در حال انجام است.

سرعت 135 مایل در ساعت TE-1 به شدت از ویژگی های 1160 سی سی استفاده می کند، Triumph Speed ​​Triple با تولید 175 اسب بخار در مقایسه با 177.5 اسب بخار برای دستگاه سه سیلندر. حداکثر گشتاور 80 پوند فوت است که به دوچرخه برقی سرعت صفر تا 60 مایل در ساعت 3.6 ثانیه را می دهد و، بهتر از Triple، شتاب 0 تا 100 مایل در ساعت را 6.2 ثانیه می دهد.

 

نحوه انجام CBT در موتور برقی

 

ادعا می شود که برد در کلاس 100 مایل (در چرخه آزمایش رسمی WMTC) بهترین است و باتری را می توان از 0 تا 80 درصد در 20 دقیقه با یک شارژر 50 کیلوواتی شارژ کرد. مانند تمام خودروهای برقی، Triumph دارای ترمز احیا کننده است که به طور کامل با سیستم ترمز ABS یکپارچه شده است.

 

استیو سارجنت، مدیر تولید Triumph، توضیح می‌دهد که طراحی کاملاً با Triumphs تولیدی موجود است، با وجود پیشرانه و فناوری رادیکال در زیر بدنه بیرونی و این عمدی است. هدف این است که چیزی بسازیم که در خانواده Triumph قرار گیرد. ما در اطراف خودروهای الکتریکی عجیب و غریب و عجیب و غریب دیده‌ایم، اما فکر می‌کنیم اگر طراحی مانعی برای مشتریان نباشد، جذب خودروهای الکتریکی بسیار آسان‌تر است.»

 

Triumph اولین موتورسیکلت الکتریکی TE-1 را معرفی کرد

 

TE-1 در ارتباط با مهندسی پیشرفته ویلیامز توسعه یافته است که بین سال های 2014 تا 2018 تنها تامین کننده باتری فرمول E بود و همچنین باتری های سیستم های F1 KERS را طراحی و عرضه می کرد. شرکای دیگر Integral Powertrain Ltd و WMG در دانشگاه وارویک بودند.

Triumph TE1 GE 9
Triumph TE1 GE 3100
Triumph TE1 GE 2837
Triumph TE1 GE 2259
Triumph TE1 GE 1772
Triumph TE1 GE 1782
Triumph TE1 GE 3129
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

هجده − هفت =