نیسان آریا 87 کیلووات ساعت e-4orce اولین درایو

به گزارش بلاگ خودرو نتگام: در اولین آشنایی ما در ژوئیه، احساس می‌کردیم که نقطه‌ی شیرینی بود نیسان آریا محدوده به سرعت مورد توجه قرار گرفت. نسخه دیفرانسیل جلوی سطح پایه این کراس اوور الکتریکی جدید به خوبی با 215 اسب بخار قدرت و مسافت 250 مایلی، که با جذابیت محدود و دینامیک مناسب تقویت شده است، به خوبی طراحی شده است.

 

ماژولار بودن معماری خودروهای برقی به نیسان این امکان را داده است که به سرعت مدل‌های جدیدی را به خط تولید خود اضافه کند که اکنون در حال انجام است، از جمله این مدل برتر.

 

باتری 63 کیلووات ساعتی خودروی سطح پایه در اینجا با یک نسخه 87 کیلووات ساعتی تعویض شده و یک موتور الکتریکی دوم در عقب به خودرو اضافه شده است تا به خودرو چهار چرخ متحرک (به نام e-4orce، بدترین کابوس غلط‌گیر املا) و 302 اسب بخار قدرت بدهد. شما همچنین می‌توانید باتری بزرگ‌تری را بدون سیستم e-4orce داشته باشید که برد 331 مایل را ارائه می‌دهد، در حالی که خودروی e-4orce در اینجا 311 مایل می‌برد. در مسیر آزمایشی خود در شرایط خنک تر، 230 مایل مشخص شده را دیدیم.

 

ما می توانستیم ماشین های جلو و چهار چرخ متحرک را پشت سر هم برانیم و شب و روز تفاوتی بین آنها وجود نداشت. قدرت و گشتاور اضافی (که دو برابر شده و به 443 پوند فوت رسیده است) ارائه شده توسط موتور عقب قابل توجه است، اما همچنان در تحویل آن محدود است.

 

 

این ظرفیت اضافی همچنین منجر به وزن اضافی شده است و این روی هندلینگ تاثیر دارد. پایدار و ایمن است، اما کاملاً کسل کننده و بدون درگیری است، با فرمان کاملاً فنری آن را ناامید می کند. دکمه Sport را فشار دهید تا پاسخ‌ها واضح‌تر شود، و بلافاصله می‌خواهید دوباره آن را خاموش کنید، زیرا باعث می‌شود خودرو صدایی با صدای بلند رنده‌ای ساطع کند. سواری هم راحت ترین نیست.

 

 

در حالی که فضای داخلی عالی به نظر می رسد، از نظر ارگونومی کمی خارج است، با دکمه های روی داشبورد برای دراز کردن کمی ناخوشایند، و دکمه های موجود در تونل مرکزی که نیاز به خم شدن به همان اندازه ناخوشایند بازوی شما دارند تا به عقب و پایین برسد. با این حال، جهشی بزرگ در کیفیت درک شده و طراحی دلپذیر نسبت به نیسان لیف در داخل احساس می‌کند، که با ظاهر بیرونی هوشمند و نسبت‌های زیبا هماهنگ است. این یک ماشین الکتریکی با حضور واقعی و سبکی مطمئن است.

 

افرادی وجود خواهند داشت که برد، قدرت و چرخ‌های متحرک اضافی را می‌خواهند و آماده پرداخت هزینه آن‌ها هستند. باتری بزرگتر 5750 پوند به لیست قیمت و e-4orce 2700 پوند اضافه می کند. با انجام این کار، آن‌ها آریا را برای رانندگی شیرین‌تر نمی‌کنند، بنابراین حکم اصلی باقی می‌ماند: نقطه شیرین در محدوده را می‌توان بسیار پایین‌تر یافت.

نیسان آریا 4WD جلو سه چهارم رانندگی
نیسان آریا 4WD رانندگی در جلو
سیستم اطلاعات سرگرمی نیسان آریا 4WD
رانندگی عقب نیسان آریا 4WD
نیسان آریا 4WD عقب استاتیک
نیسان آریا 4WD ساید استاتیک
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

پنج + 15 =