پادکست Autocar Business: آیا تولید به موقع مرده است؟

با آخرین پادکست Autocar Business ما همراه باشید تا چهره‌های ارشد این صنعت در مورد اینکه آیا تولید به‌موقع هنوز هم برای هدف در دنیای شوک‌های اقتصادی جهانی مناسب است یا خیر، صحبت می‌کنند.

 

استفن نورمن، مدیر عامل سابق واکسهال موتورز به ما ملحق شده است. دیوید بیلی، استاد اقتصاد بازرگانی در مدرسه بازرگانی بیرمنگام؛ و مارک بریک‌هیل، مدیر عامل OEM Klarius.

 

تولید به‌موقع به صنعت خودرو اجازه داد تا به‌طور باورنکردنی ناب کار کند و بازدهی بسیار بهبود یافته‌ای را به همراه داشت و بخش‌هایی از هزینه‌های ذخیره‌سازی را کاهش داد. مدل کسب‌وکار اجازه می‌داد تا قطعات از سراسر جهان در بازه‌های زمانی دقیق، درست زمانی که کارخانه اصلی به آن‌ها نیاز داشت، ارسال شود.

 

اما وقایع دو سال گذشته همه اینها را تغییر داده است. اول، بحران تامین نیمه‌رساناها و بعداً جنگ در اوکراین، شرکت‌ها را مجبور کرده است تا زنجیره‌های تامین پیچیده خود را دوباره ارزیابی کنند.

 

همانطور که مهمانان ما در مورد این موضوع و موارد دیگر صحبت می کنند، گوش دهید و راه حل های بالقوه آینده را بررسی کنید.

 

درباره پادکست

 

به مجموعه پادکست های Autocar خوش آمدید، جایی که بازیگران برتر این صنعت در مورد آخرین محصولات خود بحث می کنند، بینش های کلیدی را در مورد جدیدترین نوآوری ها و روندها ارائه می دهند و دانش خود را در مورد مسیر حرکت صنعت خودرو به اشتراک می گذارند.

 

ما با تاثیرگذارترین صداهای اطراف صحبت خواهیم کرد، با افرادی که پشت سرفصل ها هستند و اینکه چگونه تجربیات آنها صنعت امروز ما را شکل داده است، آشنا خواهیم شد.

منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × دو =