چگونه ناوگان باید در طول بحران نیمه هادی سازگار شوند؟

چالش های زنجیره تامین به سرعت حل نمی شوند، بنابراین مهم است که چرخه های جایگزینی را زودتر شروع کنید. Jon Lawes، مدیر عامل Novuna Vehicle Solutions، انتظار دارد که اختلال حداقل یک سال دیگر ادامه داشته باشد، بنابراین ناوگان و تامین کنندگان باید خود را وفق دهند.

او می‌گوید: «ما مشتریان خود را قادر می‌سازیم تا در اسرع وقت وارد وسایل نقلیه جدید شوند و اغلب وسایل نقلیه را تا 15 ماه قبل خریداری می‌کنند. “بود قراردادهای توسعه انعطاف پذیر که در آن به حرکت تجارت کمک می کند،تشویق مشتریان به افزایش چرخه تمدید تا 9 ماه قبل.”

 

مدیران ناوگان تنها نیستند. جیمز فیلدز-دیویس، رئیس توسعه ناوگان در فولکس واگن خدمات مالی بریتانیا (VWFS) می‌گوید این کسب‌وکار تیم‌هایی دارد که به صورت جداگانه با مشتریان برای توسعه راه‌حل‌ها کار می‌کنند.

او توضیح می‌دهد: «ما به طور فعال بازنگری ناوگان را ترتیب می‌دهیم، از فرآیندهای تدارکات قبل از برنامه‌های عادی خود پشتیبانی می‌کنیم و به مشتریان کمک می‌کنیم تا مناسب‌ترین جایگزین را انتخاب کنند، جایی که وسایل نقلیه انتخاب اول به طور قابل توجهی با تأخیر مواجه می‌شوند.

 

از نگهداری غافل نشوید

 

مدیر عامل LeasePlan UK، آلفونسو مارتینز، اضافه می کند که اختلال در زنجیره تامین به این معنی است که ناوگان با “افزایش قابل توجهی” در هزینه های نگهداری و تعمیر علاوه بر کمبود وسایل نقلیه مقابله می کنند.

او می‌گوید: «ما به مدیران ناوگان توصیه می‌کنیم که برای تعمیر و نگهداری و تعمیرات پیشاپیش رزرو کنند، و در حین ترویج بهترین عملکرد در ناوگان خود، از نزدیک بر رفتار راننده نظارت کنند.

سایر گزینه های تامین مالی را در نظر بگیرید

اگرچه این روش‌ها جایگزین روش‌های سنتی نمی‌شوند، اما برای برخی گزینه‌های مؤثری را ارائه می‌دهند.»

در مورد تخصیص ذهنی باز داشته باشید

به حداقل رساندن تاخیر - برق را در نظر بگیرید
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

یازده + هجده =