چگونه یک فورد موستانگ برقی بسازیم

بریتانیا تقریباً به طور قطع تنها کشوری است که Charge Cars می‌تواند فورد موستانگ برقی خیره‌کننده خود را بسازد، یک مدل الکتریکی از فست‌بک نمادین فورد موستانگ 1967.

در واقع، نامیدن آن به عنوان یک الکترومد کمی دست کم گرفته شده است، زیرا موستانگ الکتریکی مهندسی مجدد، طراحی، تیز کردن، تجمل و برقی کردن خودرو است که توسط فیلم بولیت در سال 1968 استیو مک کوئین به شهرت رسید.

 

در ظاهر Charge، ماشین عضلانی دارای یک مونوکوک فولادی بسیار ارتقا یافته است که از ایالات متحده وارد شده است. پانل های بدنه و فضای داخلی ساخته شده از فیبر کربن در بریتانیا؛ یک قوای محرکه چهار موتوره باتری-الکتریکی که در بریتانیا ساخته شده است. و تجهیزات و سیستم تعلیق کاملاً جدید، همچنین طراحی و عرضه شده توسط بریتانیا.

 

 

موستانگ الکتریکی مطابق با قوانین سری کوچک اتحادیه اروپا توسعه یافته است که به معنای تست تصادف و مطابقت با مقررات روشنایی و بینایی است.

 

آوردن همه رشته های متنوع مقررات، طراحی، مهندسی و قطعات نیازمند مهارت هایی است که صنعت خودروی مدرن بریتانیا می تواند نه تنها برای نرم افزار و سخت افزار بلکه برای مردم، به رهبری رابرتز، که سابقه 30 ساله او در مک لارن به دوران حرفه ای خود بازمی گردد، به دست آورد. ابرخودروی پیشگامانه F1 در سال 1992.

کارخانه ماشین شارژ 99
98 ماشین شارژ کارخانه موستنگ چراغ جلو
97 ماشین شارژ موستانگ ربع جلو
95 ماشین شارژ چراغ عقب موستانگ
94 ماشین شارژ موستانگ پانینگ جانبی

90 ماشین شارژ داخلی موستانگ
92 ماشین شارژ زیر بار موستانگ
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

14 + سه =