صرف 48 ساعت گشت و گذار در فراری روما

فرض اولیه ساده بود: انفجاری در سراسر فرانسه، از لمانز به لندن پس از مسابقه 24 ساعته، در یک فراری روما تا واقعاً اعتبار GT بین قاره ای خود را در پوشش تاریکی آزمایش کند.

واقعیت کمی متفاوت خواهد بود. برای شروع، تا عصر خیلی دیرتر از آنچه تصور می کردم روشن می ماند. از ساعت 10 گذشته است، در واقع، در اواسط ژوئن، با اختلاف زمانی و شروع از آن غرب دور، سفر برگشت از لمان را تا حد زیادی در یک روز روشن می کند. آه

 

با این حال، خسته نباشید، زیرا کلیدهای رم 48 ساعت زودتر از حد انتظار در کف دست من فرود می‌آیند و بنابراین من یک آخر هفته کامل برای لذت بردن از آن به جای بازی برگشت دارم – که تجربه GT بسیار دورتری را برایم ایجاد می‌کند. و یک آخر هفته به یاد ماندنی تر، حتی اگر از قبل انتظارات زیادی برای شروع داشتم.

 

 

رم در اواخر سال 2019 معرفی شد، بنابراین در اوج شیوع بیماری همه گیر توسط اتوکار آزمایش شد، و این زمان بندی نامطلوب به این معنی است که ما فرصتی برای شناخت واقعی آن نداشته ایم.

از سوی دیگر، روما از موتور 3.9 لیتری V8 فوق العاده انعطاف پذیر و دور بالا فراری با قدرت 612 اسب بخار و گشتاور 561 پوند فوت استفاده می کند. مطمئناً این فقط یک نسخه کوپه از Portofino هنوز تا حدودی دوست نداشتنی نیست و هیچ عنصر الکتریکی نیز وجود ندارد.

 

99 فراری روما جلو غروب آفتاب
98 فراری روما ربع عقب یوروتونل
96 فراری روما جلو
94 فراری روما عقب

93 فراری روما ربع عقب
88 فراری روما ربع جلو
90 چراغ روم فراری
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

2 × سه =