50 سال BMW M: سفر جاده ای حماسی در BMW M5 CS

امسال، مسابقه 24 ساعته پس از ناآرامی های مدنی تابستانی در فرانسه پدرسالار سرسخت شارل دوگل به تعویق افتاد، اگرچه این داستان دیگری است. تا جایی که به ما مربوط می شود، داستان در لمانز در ماه سپتامبر است. این آخرین مرحله مسابقات قهرمانی جهانی اتومبیل های ورزشی و تصمیم گیری بین پورشه و فورد است. چه کسی پیروز خواهد شد؟ موتورهای 4.9 لیتری GT40 پس از پیروزی در اسپا و واتکینز گلن، محبوبیت های باریکی هستند، اما یکی از نکات فرعی باورنکردنی آبدار و تقریباً غیرقابل درک که با تغییر تقویم به وجود آمده این است که رئیس جدید موتوراسپرت فورد در فرمان شماره 33 پورشه 908 کار می کند.

سریع به جلو 20 سال. در زندگی دیگری، همان مرد وظیفه دارد پس از 33 سال تبعید خودخواسته، مرسدس بنز را به فعالیت های موتوراسپرت کارخانه هدایت کند. این یک ذره منابع انسانی زیرکانه است، و نه تنها به این دلیل که مرسدس بنز قهرمانی جهانی نمونه اولیه ورزشی در سال 1989 را تضمین می کند، در روندی که در لمانز با Sauber-Mercedes C9 خوش تیپ یک و دو را کسب می کند. مسلماً پیشرفت مهم‌تر در آن سال، ایجاد یک برنامه کاملاً جدید راننده‌های جوان برای پیکان‌های نقره‌ای است. سه امضای افتتاحیه آن شامل پسر تازه چهره آجرکار آلمانی و پدر فداکار رولف شوماخر است.

 

 

با این حال، این نکته قابل توجه در مورد یوخن نیرپاش است. توطئه بدیع سال 1968، بازسازی مرسدس به موتوراسپورت بیش از سه دهه پس از فاجعه لمانز، که مسلماً بزرگترین راننده فرمول 1 تمام دوران را به اولین شکست بزرگ خود داد: هر یک از آنها برای اکثر مردم رویدادهایی تعیین کننده میراث خواهد بود. ، اما برای این مرد 83 ساله کاملاً صدق نمی کند.

جلو 99 bmw m5 cs
گاراژ جلویی 98 bmw m5 cs
عقب 98 bmw m5 cs
نمای عقب 96 bmw m5 cs
نشان 95 bmw m5 cs
ربع جلویی 94 bmw m5 cs
جلو نوربرگ رینگ 90 bmw m4 gt3
تابه جانبی 92 bmw m5 cs
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

13 + یک =