بازی‌های اندروید
متفرقه

بازی‌های اندروید سال آینده برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شوند

دیروز پخش زنده سالانه جوایز بازی بود و هیجانی که در مورد اینکه کدام یک از بازی‌های مورد علاقه ما در رتبه‌بندی امسال قرار گرفته‌اند، ممکن است بیش از یک اعلامیه هیجان‌انگیز را پوشش دهد که دقیقاً در انتهای جریان منتشر شد.

در جریان جوایز بازی 2021 که در 9 دسامبر پخش شد، گوگل اعلام کرد که در سال 2022 بسیاری از بازی‌های اندرویدی خود را به رایانه‌های شخصی ویندوزی می‌آورد. این بدان معناست که دیگر مجبور نیستید برای لذت بردن از بازی‌های اندرویدی خود در صفحه بزرگ (بزرگ‌تر) راه‌های آزاردهنده را طی کنید. آن را از تلفن خود پخش کنید یا با BlueStacks سر و کله بزنید.
بازی‌های اندروید
در عوض، Google شما را قادر می‌سازد تا بدون نرم‌افزار شخص ثالث یا حتی تلفن همراه خود، به‌طور بومی بازی‌ها را از حساب Google Play خود در رایانه خود دانلود و بازی کنید، اما می‌توانید با استفاده از ماوس، صفحه‌کلید خود را به طور کامل در این تجربه غرق کنید. و هر وسیله جانبی رایانه شخصی سازگار.

گوگل می‌گوید سال آینده، گوگل اپلیکیشن دسکتاپ «بازی‌های Google Play» را منتشر خواهد کرد که با رایانه‌های دارای ویندوز 10 یا بالاتر سازگار خواهد بود. با این حال، این نباید تجربه گوشی همراه شما را به هیچ وجه خراب کند. شما باید بتوانید بدون مشکل بین دو پلتفرم سوئیچ کنید و بازی شما همگام و به روز خواهد ماند.

این اعلامیه نسبتا کوتاه بود و مشخص نبود که آیا همه، بیشتر یا فقط برخی از برترین بازی‌های اندروید سال آینده سازگاری با رایانه شخصی را دریافت خواهند کرد یا خیر. توییت ویدیویی از حساب توییتر Game Awards (پیوند شده در بالا) نیز بسیار مختصر بود و اساساً اعلامیه‌ای را که شب گذشته شنیدیم تکرار می‌کرد. با این حال، توییت از کاربران می‌خواهد تا حساب توییتر Google Play را دنبال کنند تا در جریان هر گونه به‌روزرسانی باشند، که مطمئناً به زودی ارائه می‌شود.

 

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *