خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال ملکه گدایان
فیلم و سریال

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است که به صورت اختصاصی توسط فیلیمو پخش شد. بخش‌هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است. تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت.

خلاصه داستان سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده همچنین اسامی بازیگران سریال ملکه گدایان به همراه معرفی نقش ها و عکس در این مطلب. «ملکه گدایان» دومین سریال سهیلی‌‌زاده در شبکه خانگی پس از سریال مانکن به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی در ژانر ملودرام معمایی است.

این سریال در دو فصل ۱۵ قسمتی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده برای شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید خواهد شد.

باران کوثری پیش از این تجربه بازی در سریال «دندون طلا» و سریال پر مخاطب «صاحبدلان» را در کارنامه دارد و «ملکه گدایان» حضور مجددش در یک سریال پس از پنج سال است. رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی از تهیه‌کنندگان این سریال هستند، همچنین ایرج محمدی به عنوان مشاور این سریال را همراهی می کند.

خلاصه سریال ملکه گدایان

البرز شمس مقیم آلمان برای فوت پدرش به ایران بازمی گردد اما در ایران همه او را فرهاد بابایی صدا می زنند و هیچکس او را به یاد نمی آورد حتی عشقش سارا.

نظرات بینندگان

سریال شروع بسیار قدرتمندی دارد اما با گذشت زمان سریال وارد حواشی اضافی می شود و از داستان اصلی فاصله می گیرد و خسته کننده می شود. فیلمنامه بسیار ضعیف است و همچنین بازی بسیار مصنوعی است و در کل سریال کیفیت از نظر کیفی بسیار پایین آمده است.

بهترین سریال نیست سوژه بسیار جذابی دارد. اما بازی شخصیت های اصلی وحشتناک و به خصوص از آرمان درویش و باران کوذری است. اما باید به بهشاد شریفیان اشاره کنم که به طرز شگفت انگیزی در این سریال بازی می کند.

منبع: ویکی پدیا ملکه گدایان

 

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *