سریال زخم کاری
فیلم و سریال

معرفی بازیگران سریال زخم کاری

زخم کاری یک سریال در ژانر درام جنایی به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که بر پایه رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی‌زاد ساخته شده است. بازیگران این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند.

نظرات :

  • نمایش شگفت انگیز با خط داستانی فوق العاده موسیقی متن فیلم ساخته شده توسط حبیب خزاعی فر اجرای عالی توسط بازیگران! همه آنها خوب بودند به همه توصیه می کنم این سریال را ببینند و لذت ببرند.
  • جواد عزتی فراتر از یک بازیگر در این برنامه تلویزیونی است.
  • این سریال اقتباسی از رمان بیست زخم است که بسیار خوب و با کمی تغییرات اقتباس شده است. سریال کم کم سرعت می گیرد و بازی عالی بازیگران به خصوص جواد عزتی بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

 

خلاصه داستان: داستان درام، عشق و جنایت در میان اقوام، همه از طریق یک هلدینگ بزرگ به هم متصل می شوند. ملکی یکی از مدیران شرکت موفقی است که توسط ریزآبادی اداره می شود. رضاآبادی به او دستور می دهد تا با نروژی ها برای یک معامله بزرگ نفتی مذاکره کند. نروژی ها پس از امضای قرارداد می خواهند مبلغ قرارداد را که چند میلیون دلار است به حساب این شرکت واریز کنند.

جواد عزتی
جواد عزتی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است. این بازیگر مسیر خود به سمت موفقیت را آهسته اما پیوسته و تحسین برانگیز طی کرده و در فیلم‌های پرفروش بسیاری نقش‌آفرینی کرده است. جواد عزتی پس از ماجرای نیمروز، لاتاری، ماجرای نیمروز ۲: رد خون، برای چهارمین بار در زخم کاری با محمدحسین مهدویان همکاری می‌کند.

 

رعنا آزادی ور
رعنا آزادی‌‌‌ور متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است. او با فیلم موفق مارمولک در سال ۱۳۸۲ وارد سینما شد. آزادی‌ور در فیلم‌های موفقی مانند محمد رسول الله، چهار راه استانبول و درباره الی ایفای نقش کرده و فعالیت خود در نمایش خانگی را با سریال زخم کاری و جیران آغاز کرده است. سریال زخم کاری اولین همکاری رعنا آزادی‌ور با محمد حسین مهدویان است.

 

هانیه توسلی
هانیه توسلی متولد ۱۳۵۸ است. این بازیگر توانمند سینما و تلویزیون در سال‌های نخست فعالیتش موفق به کسب جایزه بهترین نقش اول زن برای فیلم شب‌های روشن شد. سریال زخم کاری اولین همکاری هانیه توسلی با محمد حسین مهدویان است.

سریال‌های کارنامه هانیه توسلی:
غریبه
وفا
میوه ممنوعه
شمس‌العماره
فیلم‌های کارنامه هانیه توسلی:
بی صدا حلزون
ایده اصلی
گرگ بازی
بن بست وثوق
سیانور
نقطه کور
هفت ماهگی
مردن به وقت شهریور
زندگی خصوصی
دیشب باباتو دیدم آیدا
کافه ستاره
آقا یوسف
ندارها
دهلیز
خط ویژه
نهنگ عنبر
به خاطر پونه
کلمبوس
شیرین

الهه حصاری
الهه حصاری متولد ۱۳۶۹ در تهران است. حصاری در سال ۱۳۹۲ برای فیلم نگران نباش سارا، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم اوراسیا شد. سریال زخم کاری که به‌زودی به‌صورت اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد، اولین همکاری الهه حصاری با محمد حسین مهدویان است.

عباس جمشیدی فر

او کار خود را از اواخر دهه ۱۳۷۰ با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کردو پس از چندی با بازی در مجموعه تلویزیونی چهره خود را به مردم نشان داد و در نهایت سه دونگ سه دونگ سکوی پرتاب او بود.

منبع: ویکی پدیا

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *