عدالت جویان جوان
متفرقه

از عدالت جویان جوان خواسته می شود تا شروع به قتل شرورها کند

از عدالت جویان جوان (یانگ جاستیس) خواسته می شود تا شروع به کشتن برخی از بدترین شروران خود کند در حالی که آنها در واقعیت دیگری در Dark Crisis: Young Justice #3 گرفتار شده اند.

بحران تاریک: عدالت جویان جوان شماره 3 از نویسنده مگان فیتزمارتین و هنرمند لورا براگا است. در پیش نمایشی که توسط DC برای Dark Crisis: Young Justice شماره 3 ارائه شده است، قهرمانان و تبهکاران با هم برخورد می کنند در حالی که نسخه واقعیت جایگزین واندر گرل Cassie Sandsmark/Wonder Girl از دوستان خود می خواهد شروع به کشتن کنند. با ما در سایت نتگام همراه باشید.

مبارزه یانگ جاستیس

یانگ جاستیس

یانگ-جاستیس 3

قبل از شروع مبارزه، عدالت جویان جوان متوجه می شود که همه آنها روابط شخصی با کاپیتان بومرنگ، لکس لوتر و دث استروک دارند، که نشان می دهد این فرار ممکن است تصادفی نباشد و به نوعی برنامه ریزی شده باشد. ایمپالس تیم را ترغیب می‌کند تا از پرده هر آنچه واقعاً در جریان است، ببیند. با این حال، سوپربوی و رابین هر دو وارد نبرد می شوند و هرگونه تحقیق در مورد وضعیت را متوقف می کنند.

ایمپالس به راحتی یا به قولی تقریباً خیلی راحت موفق می شود اسلحه دث استروک (Deathstroke) را از او دور کند و شرور را زیر اسلحه نگه می دارد. در حالی که به حرکت بعدی خود فکر می کند، کیسی پشت سر او ظاهر می شود و از ایمپالس می خواهد تا کاری را که باید انجام دهد را انجام دهد. ایمپالس متعجب می پرسد: این چه جهنمی است؟ وقتی سرعتم را بالا می برم یا کم می کنم، دنیا به نظر می رسد. مثل یک برنامه کامپیوتری قدیمی است، مستقیما به سمت کسندرا لنگ Cassie منتهی می شود. آیا او این را کنترل می کند ؟

چه چیزی برای عدالت جویان جوان در راه است؟

ایمپالس، سوپربوی و رابین Robin در فیلم Dark Crisis: Young Justice 1 به دلایلی که هنوز توضیح داده نشده است، خود را در این واقعیت جایگزین یافتند. با کشف تفاوت‌های خیره‌کننده‌تر بین این واقعیت جدید و خانه‌شان، پسرها با سیسی/آرووت و رد تورنادو در Earth-Prime همکاری می‌کنند تا قهرمانان گمشده را پیدا کنند. در خلاصه داستان Dark Crisis: Young Justice شماره 3 آمده است: گناهان قدیمی ها! در پاسخ به عدم قدردانی آنها، جهانی که سوپربوی، ایمپالس و تیم دریک را به اسارت گرفته است، سه شرور را که بیشترین درد را به آنها وارد کرده اند، بازگردانده است. برای نگه داشتن آنها در جای خود: دث استروک، کاپیتان بومرنگ، و لکس لوتر. زخم های قدیمی باز خواهند شد. واندر گرل و تیم جستجویش باید عجله کنند تا عدالت جویان جوانی برای نجات باقی بماند.

منبع : cbr.com

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *