رشد کسب و کارهای کوچک
رپورتاژ آگهی

چگونه فناوری نقش حیاتی در رشد کسب و کارهای کوچک ایفا می کند

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا فناوری در کسب و کارهای کوچک اینقدر مهم است؟ پاسخ ساده است. فناوری باعث صرفه جویی در زمان و نیروی کار می شود و امنیت کسب و کار شما را افزایش می دهد. از آنجایی که امروزه اکثر وظایف تجاری به آخرین تکنولوژی وابسته است. در نتیجه، دنیای شرکت‌ها نمی‌توانند مزایای فناوری برای کسب‌وکارها را نادیده بگیرند. کسب و کارها برای به روز نگه داشتن کار خود به پشتیبانی تکنولوژیک نیاز دارند. در اینجا چگونگی نقش حیاتی فناوری در رشد کسب و کارهای کوچک است.

ابزارهای دیجیتال نقش حیاتی دارند

بر اساس این مطالعه، بیش از 90٪ از کل مشاغل کوچک از ابزارهای دیجیتال برای اهداف ارتباطی، بیش از 80٪ از این ابزارها برای مدیریت داخلی و بیش از 40٪ از آنها برای اهداف فروش استفاده می کنند. مهمتر از همه، در آینده، 70 درصد از مشاغل کوچک قصد دارند ابزارهای دیجیتال را در شرکت های خود افزایش دهند. کسب و کارهای کوچک به فناوری تکیه می کنند زیرا به آنها کمک می کند تا روزانه فعالیت کنند. فناوری از بسیاری جهات به کسب‌وکارها کمک می‌کند، مانند تأمین سرمایه برای کمک به شرکت‌ها برای توسعه و سرمایه‌گذاری. با استفاده از فناوری جدید برای یک فرآیند بدون دردسر می توان پول به دست آورد.

رشد کسب و کارهای کوچک

دلایلی برای نشان دادن اینکه فناوری یک نیاز برای کسب و کارهای کوچک است.

 

بهبود کارایی

دلیلی وجود ندارد که انکار کنیم که فناوری باعث افزایش کارایی سازمان می شود. با توجه به رشد هوش مصنوعی، شرکت ها بهتر می توانند از فناوری استفاده کنند. علاوه بر این، مشارکت فناوری در تجارت باعث صرفه جویی در زمان و تلاش و افزایش بهره وری می شود که یک مزیت بزرگ است.

 

فناوری در برابر تهدیدات محافظت می کند

از آنجایی که حملات آنلاین به سرعت در حال افزایش است، بنابراین برای مشاغل خطرناک می شود. بنابراین، سیستم های دفاعی امنیت سایبری توسط توسعه دهندگان برای محافظت از شرکت ها در برابر حملات توسعه داده شده است. عصر محاسبات ابری است، بنابراین سازمان ها باید با افزایش امنیت حساب های آنلاین، داده های خود را ایمن کنند.

 

بداهه سازی ارتباطات

امروزه بسیاری از سازمان ها برای ارتباط با یکدیگر به نرم افزارها و برنامه های کاربردی مختلفی متکی هستند. همچنین، قبل از انتخاب یک کانال ارتباطی در سازمان، چندین جنبه باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، اگر به دنبال پاسخگویی سریع هستید، خدمات تلفنی بهتر است. از دیگر کانال های ارتباطی می توان به ویدئو کنفرانس، اسکایپ و غیره اشاره کرد.

 

فناوری به کارآمدی کمک می کند

کارکنان انتظار دارند جدیدترین انواع تجهیزات را داشته باشند تا بتوانند کارآمد و مؤثر کار کنند. علاوه بر این، جدیدترین تجهیزات فناوری به کارکنان کمک می کند تا کار خود را با نتایج بهتر تکمیل کنند و بهره وری را افزایش دهند.

رشد کسب و کار

مشارکت بیشتر کارکنان

فناوری برای مشارکت بیشتر کارکنان شناخته شده است. همچنین، آنها را تشویق می کند تا با به اشتراک گذاری فایل ها و داده ها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، فناوری سطح استرس را نیز کاهش می دهد زیرا حجم کار به دلیل معرفی فناوری کاهش یافته است.

 

دانش گسترده

فناوری منبع بی پایانی از تجربه و چیزهای ارزشمند را فراهم می کند. انجام تحقیقات بدون فناوری قابل دسترسی نیست. جدای از آن، فناوری به شما این امکان را می دهد که مراقب رقبای خود باشید. از حرکت بعدی آنها آگاه باشید و خود را در جریان آخرین روندهای بازار قرار دهید.

 

فناوری ارز دیجیتال را به ارمغان می آورد

این فناوری ارز دیجیتال را قادر می سازد تا به وجود بیاید. علاوه بر این، این فناوری خاص شرکت‌های سراسر جهان را قادر می‌سازد تا پرداخت‌های ایمن و قابل اعتماد را با سوابق کامل انجام دهند. بلاک چین یک دفتر کل دیجیتال است که تمامی فایل های مربوط به تراکنش ها را مدیریت می کند.

 

برای گسترش کسب و کار ضروری است

استفاده از پیشرفته ترین فناوری، مزیت رقابتی را به شرکت می بخشد که آن را به سازمانی بهتر از سایرین تبدیل می کند. مهمتر از همه، ارزش کلی سازمان را در بازار افزایش می دهد. برای اطلاعات دقیق، همچنین می توانید بخوانید: چگونه برای شرکت کوچک ارزش قائل شویم؟ (من مقاله ای را دوست داشتم، «چگونه برای کسب و کار ارزش قائل شویم» نوشته نورم تدفورد؛ https://www.upflip.com/).

 

ظرفیت کسب و کار را افزایش می دهد

فناوری به مشتریان بیشتری امکان می دهد در زمان کمتری به آنها دسترسی پیدا کنند. این بدان معناست که مشتریان بیشتری نسبت به قبل خدمات ارائه کرده اند. علاوه بر این، ظرفیت ارتباطات و ذخیره اطلاعات با فناوری افزایش می یابد.

بازارهای جدید برای رشد را کاوش کنید

کسب و کارها می توانند هزاران بازار جدید را برای گسترش خدمات و سودآوری خود کاوش کنند. علاوه بر این، تکنولوژی با معرفی گجت های مدرن هر روز در بازار در حال پیشرفت است. شرکت ها می توانند از این ابزارها برای رشد خود بهره ببرند.

منبع : پیشگام رایانه

5/5 - (1 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *