گوگل کروم
متفرقه

گوگل کروم چند ویژگی جدید هوش مصنوعی را دریافت می کند

بر کسی پوشیده نیست که مرور وب گاهی اوقات می تواند به همان اندازه که سرگرم کننده است خطرناک باشد. روش‌های زیادی وجود دارد که کلاهبرداران می‌توانند پول نقدی را که به سختی به دست آورده‌اید، دریافت کنند، گاهی اوقات بدون اینکه شما حتی بدانید که مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اید. به همین دلیل است که گوگل از یادگیری ماشینی استفاده می کند تا مرورگر گوگل کروم خود را بهتر و ایمن تر کند. اکنون، در یک پست وبلاگ جدید، غول فناوری چند ویژگی جدید هوش مصنوعی را اعلام کرد که به مرورگر مورد علاقه ما می آیند. و همانطور که گوگل تاکید کرد، همه این به‌روزرسانی‌ها از مدل‌های یادگیری ماشینی روی دستگاه استفاده می‌کنند، بنابراین اطلاعات شما در دستگاه شما باقی می‌ماند و پردازش می‌شود.

پیش‌بینی‌های کروم با یادگیری ماشینی روی دستگاه

اعلان‌های سایت می‌توانند بسیار مفید باشند، به خصوص اگر می‌خواهید با محتوای یک سایت به‌روز بمانید، اما در بیشتر موارد، همانطور که گوگل گفته است، فقط یک “مزاحمت” هستند. به همین دلیل است که گوگل کروم می‌تواند بر اساس انتخاب‌های قبلی‌تان، زمانی را پیش‌بینی کند که بعید است به سایتی اجازه ارسال اعلان‌ها را بدهید و بنابراین این اعلان‌های مزاحم را که هنگام بازدید از یک وب‌سایت برای اولین بار ظاهر می‌شوند، مسدود کنید. در نسخه بعدی کروم، از طریق یک مدل جدید یادگیری ماشینی، این پیش‌بینی‌ها مستقیماً در دستگاه شما بدون ارسال اطلاعات توسط مرورگر به سرورهای گوگل انجام می‌شود. علاوه بر این، در ماه مارس، گوگل یک مدل یادگیری ماشینی جدید برای کروم ارائه کرد که به گفته غول فناوری، 2.5 برابر بیشتر از مدل قبلی سایت های مخرب احتمالی و حملات فیشینگ را شناسایی می کند. به عبارت دیگر، مرور شما ایمن تر است و عادت های مرور شما کمی خصوصی تر می شود.

صفحات در Journeys اکنون به طور خودکار به زبان دلخواه شما ترجمه می شوند

گوگل همچنین اعلام کرد که کروم اکنون از یک مدل هوش مصنوعی شناسایی زبان به روز شده استفاده می کند، که بر اساس ترجیحات شما، می داند که آیا صفحه ای در Journeys باید ترجمه شود یا خیر. این غول فناوری به اشتراک گذاشت که به لطف این مدل به روز شده، “هر روز ده ها میلیون ترجمه موفق دیگر را می بیند.” Journeys یک ویژگی در کروم است که با استفاده از هوش مصنوعی، تاریخچه جستجوی شما را بر اساس موضوعات خاص گروه بندی می کند.

یک نوار ابزار برای مطابقت با ترجیحات شما

چیزی که بیگ جی می‌داند این است که هر یک از ما عادت‌های متفاوتی داریم. در حالی که در حال مرور هستید، ممکن است ترجیح دهید پیوندهای بیشتری را به اشتراک بگذارید، یا ممکن است از جستجوی صوتی برای یافتن پاسخ سؤالات خود استفاده کنید. به همین دلیل است که کروم اکنون از یادگیری ماشینی برای پیدا کردن کارهایی که ترجیح می‌دهید انجام دهید استفاده می‌کند و نوار ابزار را در زمان واقعی تنظیم می‌کند تا عمل “که در آن لحظه مفیدترین است” را نشان دهد. به عنوان مثال، می‌تواند دکمه اشتراک‌گذاری یک پیوند، دکمه جستجوی صوتی و غیره را به شما نشان دهد. Google Chrome یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای موجود است، و این خبر خوبی است که Big G به بهبود آن ادامه می‌دهد.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *