تامب رایدر
متفرقه

آمازون گیمز بازی بعدی تامب رایدر را منتشر می کند

به گزارش نتگام، آمازون گیمز روز اعلام کرد که ناشر جهانی نسخه بعدی در سری بازی های ویدیویی تامب رایدر خواهد بود.

Tomb Raider بعدی که هنوز نامش فاش نشده است، در حال حاضر برای پلتفرم های متعدد در Crystal Dynamics، که مقر آن در سن متئو، کالیفرنیا است، در دست توسعه است. بازی جدید بار دیگر قهرمان سنتی سری، لارا کرافت، شکارچی گنج بریتانیایی، را در یک ماجراجویی تک نفره و روایت محور بازی خواهد کرد.

بازی تک نفره آمازون گیمز

این اولین بازی بزرگ تک‌نفره زیر چتر انتشارات آمازون و همچنین یکی از پرفروش‌ترین فرنچایز است. در حالی که لارا کرافت نام آشنای دهه 90 نیست، اما هنوز یکی از شناخته شده ترین شخصیت های تاریخ بازی های ویدیویی است و جدیدترین بازی های او همگی میلیون ها نسخه فروخته اند.

از نظر شناخت کامل برند، تامب رایدر حتی در پی سوءمدیریت مداوم توسط ناشر قبلی آن پیشرفت قابل توجهی برای پروفایل آمازون در صنعت بازی های ویدیویی ایجاد می کند.

Tomb Raider به مجموعه انتشاراتی در آمازون گیمز ملحق می شود که شامل New World خودش است که به تازگی یک توسعه جدید به نام Brimstone Sands را منتشر کرده است.

بیانیه آمازون

کریستف هارتمن، معاون بازی آمازون، کریستف هارتمن، در بیانیه‌ای نوشت: تامب رایدر یکی از محبوب‌ترین IP‌های تاریخ سرگرمی است.

Amazon Games متعهد است که بازی‌های بازیکنان را با بالاترین کیفیت، از بهترین توسعه‌دهندگان، در همه پلتفرم‌ها و ژانرهای مختلف ارائه کند، و ما از فرصت همکاری با این توسعه‌دهنده و فرنچایز مشهور مفتخریم.

تامب رایدر جدید از ماه آوریل در Crystal Dynamics تولید می شود. این بیست و یکمین ورودی کلی در سری Tomb Raider خواهد بود که سال گذشته بیست و پنجمین سالگرد خود را جشن گرفت. اولین بازی در فرنچایز ساخته شده با نسل بعدی Unreal Engine 5 و هفتمین ساخته شده توسط کریستال داینامیکس، که توسعه خط اصلی سری را با Tomb Raider: Legend در سال 2006 بر عهده گرفت.

خط داستانی بازی تامب رایدر

بنا به گفته نمایندگان کریستال داینامیکس، تامب رایدر جدید برای یکسان کردن خطوط زمانی برنامه ریزی شده است. این شامل عناصری از نسخه اصلی لارا کرافت است، همانطور که در سال 1996 و جانشینان آن دیده شد، و ریبوت واقعی تر شخصیت از سه گانه بقا، ساخته شده از Tomb Raider در سال 2012، Rise of the Tomb در سال 2015.

این اولین اعلام رسمی در مورد آینده سری Tomb Raider از زمانی است که حقوق این فرنچایز در ماه آگوست تغییر کرد، زمانی که کریستال داینامیکس توسط گروه بازی سوئدی Embracer Group خریداری شد.

تغییرپذیر چیزی است که ما به دنبال آن هستیم، و با بازی‌های آمازون، تیمی را پیدا کردیم که دیدگاه خلاقانه، جاه‌طلبی‌ها و ارزش‌های ما را برای جهان لارا کرافت در سراسر طیف احتمالات به اشتراک می‌گذارد.

منبع: geekwire.com

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *