خوشبو کردن اتاق ماشین
ترفند دخترانه سلامت متفرقه

استفاده از گیره لباس برای خوشبو کردن اتاق ماشین

شاید اصلا از گوشه ذهنتان هم رد نشود که برای خوشبو کردن اتاق ماشین نیاز به گیره لباس داشته باشید!

یک خوشبو کننده هوا در اتومبیل شما می تواند بوی نامطبوع اتاق را از بین ببرد. خوشبوکننده ها معمولاً خیلی گران نیستند ، اما وقتی پای رایحه خوش به میان می آید انتخاب شما محدود تر از همیشه می شود.

آیا می خواهید در ماشین شما رایحه دلخواهتان بپیچد ؟ پس، باید این ترفند را با گیره لباس امتحان کنید. این ترفند نه تنها بسیار مفید است بلکه بسیار ارزان تر از خرید یک خوشبو کننده هوا برایتان خواهد شد.

برای این ترفند فقط به یک گیره لباس و چند قطره روغن اسانس با رایحه دلخواه خود نیاز دارید. مطمئن شوید که از گیره چوبی لباس استفاده می کنید نه یک گیره پلاستیکی.

روش تهیه خوشبوکننده برای ماشین

گیره لباس چوبی را بیرون بیاورید و چند قطره اسانس از رایحه مورد علاقه خود را در بالای سنجاق بریزید. صبر کنید تا سنجاق روغن را جذب کند. سپس ، همین فرایند را در طرف دیگر گیره لباس چوبی تکرار کنید تا کاملاً گیره غرق روغن شود. بگذارید تا اسانس کمی خشک شود و سپس آن را به پنجره کولر یا شبکه تهویه هوای ماشین خود متصل کنید. هنگامی که تهویه ماشین را روشن کنید ، بوی دوست داشتنی شما اتومبیل را پر می کند.

بوی طولانی مدت

هنگامی که یک دسته گیره چوبی لباس داشته باشید و یک بطری از روغن اسانس مورد علاقه خود را تهیه کنید، این خوشبوکننده ابتکاری شما می تواند یک راه حل طولانی مدت باشد. به محض اینکه بوی گیره لباس از بین رفت ، گیره بعدی را امتحان کنید. علاوه بر این، شما فقط نیاز به چند قطره روغن اسانس روی هر گیره لباس دارید. در هر حال، اگر از این روش استفاده کنید ، برای مدت های زیادی یک ماشین خوشبو خواهید داشت.

منبع: rooziato

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *