بهترین سایت ثبت سفارش طراحی بنر
رپورتاژ آگهی

بهترین سایت ثبت سفارش طراحی بنر سایت کدام است؟

بهترین سایت ثبت سفارش طراحی بنر سایت کدام است؟، برای اینکه بتوانیم بهترین سایت برای ثبت سفارش طراحی بنر سایت را انتخاب کنیم لازم هست که نکاتی را مدنظر قرار دهیم.

 

بهترین سایت ثبت سفارش طراحی بنر سایت کدام است؟

امروزه وبسایت های طراحی گرافیک زیادی وجود دارند که کار خدمات طراحی گرافیک را انجام می دهند، اما کدام وبسایت است که کیفیت کار بالا و هزینه مناسب را دارد و می توان با اطمینان خاطر طراحی های گرافیکی خود را از جمله طراحی بنر سایت و اسلایدر سایت را به آن ها سپرد؟

بهترین سایت ثبت سفارش طراحی بنر

برای اینکه بتوانیم بهترین سایت برای ثبت سفارش طراحی بنر سایت را انتخاب کنیم لازم هست که نکاتی را مدنظر قرار دهیم:

1) سابقه طراح گرافیک: سابقه طراح به شدت مهم می باشد که باید در هنگام ثبت سفارش از ان مطلع شوید، چرا که کار طراحی گرافیکی یک مهارت دیر بازده می باشد و داشتن تجربه بالا در این زمینه می تواند یکی از فاکتورهایی باشد که شما می توانید مدنظر قرار دهید.بدیهی است که هرچقدر سابقه یک طراح گرافیک بالاتر باشد، کیفیت کار آن نیز بهتر خواهد بود.

2)خدمات طراحی گرافیک : شاید بتوان گفت مهمترین قسمت از اینکه بتوانید راحت به یک وبسایت برای خدمات طراحی گرافیک اطمینان کنید، همین نمونه کارهای ان وب سایت باشد که خلاقیت و سبک طراحی را به شما نشان می دهد. یک موضوع مهم در طراحی گرافیک، داشتن سلیقه های متفاوت می باشد، یعنی ممکن است یک نفر یک بنر سایت را بپسندید اما نفر دیگر همان طرح را رد کند، پس نمونه کارهای یک طراح گرافیک می تواند به شما نشان دهد که ایا طراحی خود را می توانید به ان طراح بسپارید یا خیر؟

طراحی بنر

3) تعداد همکاری: از جمله موارد مهم دیگر تعداد همکاری طراحی گرافیک با شرکت ها و برند های مهم می باشد، به فرض سایت خسرو گرافیک برای وبسایت هایی از جمله دیجی کالا، ایرانسل، پارس سئو، اکادمی آی تی، همیار آکادمی و… طراحی بنر سایت و سفارش طراحی اسلایدر سایت انجام داده است، پس می توان به سایت خسرو گرافیک به راحتی اطمینان کرد چرا که این شرکت ها بسیار معروف و مشهور هستند و زمانی که این وبسایت ها سایت خسرو گرافیک را پسندیده باشند، یعنی تضمین کیفیت کار را به شما داده اند!

سایت خسرو گرافیک بیش از 1000 نمونه کار گرافیکی دارد و هم اکنون با 10 سایت خارجی معروف در حال همکاری می باشد

طراحی بنر سایت خسرو گرافیک با ظرافیت و حساسیت خاصی انجام می شود، از جمله این موارد طراحی اختصاصی برای وبسایت شما می باشد. هر وبسایت در درون خود به تصاویر و عکس هایی لازم دارد که اگر با کیفیت طراحی شود به شدت می تواند جذابیت وبسایت شما را بالا ببرد. سایت خسرو گرافیک با برسی وبسایت شما و استفاده کردن از رنگ سازمانی وبسایت شما، یک طراحی بنر اختصاصی را برای شما طراحی خواهد کرد. این وبسایت همانطور که گفته شده با شرکت هایی بزرگی کار کرده است، همچنین دارای نمونه کارهای حرفه ای زیادی می باشد که می توانید به نشانیwww.rezakhosro.com مراجعه کنید و نمونه کارها و سفارش خود را ثبت کنید.

یکی از ویژگی جالب این وبسایت ارتباط سریع با طراح گرافیک می باشد، یعنی شما بعد از ثبت سفارش می توانید با طراح گرافیک خود در ارتباط باشید و ان طراحی که مدنظر دارید را برای طراح گرافیک شرح دهید، سپس با مشاوره رایگانی که به شما داده می شود و بعد از تایید شما، کار طراحی در نرم افزار فتوشاپ شروع می شود.

طراح گرافیک

بعد از اتمام کار، فایل نهایی خدمت کارفرما ارسال می شود ، در صورت اصلاح و ویرایش دوباره یک باز طراحی انجام می شود و این روند تا جایی ادادمه پیدا می کند تا طرح باب و میل کارفرما باشد. سپس طراحی بنر سایت در کیفیت های مختلف برای مشتری ارسال می شود.

اگر به دنبال یک طراح گرافیک هستید که میخواهید به صورت درازمدت با ان کار کنید سایت خسرو گرافیک میتواند یک گزینه مناسب برای این کار باشد. برای مشاهده این وبسایت و دیدن نمونه کارهای گرافیک و همچنین در صورت داشتن سوال می توانید با طراحان گرافیک این وبسایت در ارتباط باشید.

سایت خسرو گرافیک

www.rezakhosro.com

 

5/5 - (1 امتیاز)
نظرات
  1. حسین

    وبسایت خسرو گرافیک، یه وبسایت حرفه ای هستش واقعا که خدمات درجه یکی رو ارائه میدن

  2. فریبا کریمی

    سایت rezakhosro.com رو من واقعا میپسندم، نمونه کارهاشون رو که ببینید مطمئن میشید که میتونن کارتون رو خیلی خوب انجام بدن

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *