بهترین مانیتورها برای خستگی چشم
متفرقه

بهترین مانیتورها برای خستگی چشم در سال 2022

سایت نتگام: خیره شدن به مانیتور برای مدت زمان طولانی برای کار یا مطالعه آسان نیست. چشمان شما پس از قرار گرفتن در معرض طولانی مدت احساس خستگی یا فشار می کنند. در اینجا مانیتورهای رومیزی را معرفی می کنیم که بهترین گزینه برای جلوگیری از خستگی چشم هستند.

تولیدکنندگان به طور فزاینده ای مانیتورها را با فناوری مراقبت از چشم برای کاهش خستگی چشم در بین کاربران ادغام می کنند. در حالی که مانیتورها فاقد ویژگی‌های ضروری نیستند، اما مجهز به فناوری ثبت اختراع برای مراقبت از چشم و فیلترهایی برای به حداقل رساندن خستگی هستند. آیا به دنبال بهترین مانیتور برای خستگی چشم در سال 2022 هستید؟ آیا می دانید مزایای خاصی که این مانیتورها ارائه می دهند چیست؟ ما لیستی از بهترین مانیتورهای رومیزی برای خستگی چشم را گردآوری کرده ایم.

1. BenQ GW2280 Eye Care

فناوری‌های مراقبت از چشم انحصاری BenQ یک افزونه عالی برای مانیتورها به منظور کاهش خستگی چشم است. این امر راحتی کاربر را افزایش می دهد، منجر به افزایش بهره وری و ایمنی محل کار به ویژه در ساعات طولانی استفاده از مانیتور می شود. از فناوری نور آبی کم، فناوری هوش روشنایی و عملکرد بدون سوسو، این مانیتور مطمئناً تجربه بصری جدیدی را همراه با سیستم مدیریت کابل نامرئی برای راحتی به ارمغان می آورد.

2. ASUS Designo MZ27AQL

مدت هاست که برای چشم ها مفید بوده است، ارگونومی مناسب میز مخصوصاً فاصله چشمان شما از صفحه کامپیوتر عامل مهمی برای سلامت کلی چشم است. ASUS Designo MZ27AQL دارای تنظیمات ارگونومیک شیب، چرخش و ارتفاع است که زاویه دید راحت را بر اساس نیاز شما فراهم می کند. این مانیتور همچنین دارای فناوری بدون سوسو برای کاهش سوسو زدن روی صفحه و فناوری Ultra-Low Blue Light برای محافظت در برابر نور آبی مضر است.

3. Samsung CF791

بزرگ، روشن و به اندازه کافی سریع – 34 اینچی منحنی سامسونگ CF791 خمیده ترین مانیتور بازی است. با انحنای 1500R، از نهایت راحتی در هنگام مشاهده اطمینان حاصل می کنید، زیرا از خطوط چشم انسان پیروی می کند و به شما امکان می دهد میدان دید طبیعی تری را تجربه کنید. خوشحال خواهید شد که بدانید در حال کار بر روی اولین نمایشگر نقطه کوانتومی بدون کادمیوم هستید که آن را به یک گزینه ایمن برای محیط زیست تبدیل می کند.

4. LG 29WNG600-W

نمای کامل و بدون محدودیتی که در برند اولترا واید شماره 1 در ایالات متحده تجربه می‌کنید، LG 29WNG600-W با حالت Reader تکمیل شده است که با کاهش نور آبی و فن‌آوری کم نور فلیکر ایمن، شرایط خواندن بهینه را فراهم می‌کند. که به شما امکان می دهد طولانی تر و راحت بدون هیچ گونه خستگی چشم تماشا کنید. با این مانیتور تجربه کار در منزل خود را ارتقا دهید یا میز مطالعه خود را آماده کنید که تجربه مشاهده و کار شما را افزایش می دهد.
فشار چشم دیجیتالی واقعی است و در واقع گروهی از مشکلات بینایی را در بر می گیرد که نتیجه استفاده طولانی مدت از رایانه یا دستگاه دیجیتال است. دیگر نیازی نیست که مانیتور خود را با یک ضد تابش بپوشانید یا مانیتور خود را برای جلوگیری از فشار تنظیم کنید. شما می توانید مانیتورهایی را انتخاب کنید که به کاهش فشار چشم کامپیوتر و خستگی چشم دیجیتال کمک می کند. عواملی که هنگام انتخاب یک مانیتور خوب که به شما کمک می کند از خستگی یا خستگی چشم در نظر بگیرید اندازه، مارک، گارانتی، عملکرد یا مشخصات و قیمت است. ما توصیه می کنیم که کاربران کامپیوتر باید یک تست بینایی سالانه انجام دهند تا هر گونه مشکل چشمی بتواند به موقع شناسایی شود و توسط یک متخصص برطرف شود.
منبع: gadgetsnow

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *