حالت Samsung Kids
متفرقه

حالت Samsung Kids در تلفن‌های Galaxy با One UI 4.0 بهبود می‌یابد

ما به نقطه‌ای رسیده‌ایم که بچه‌ها یک گوشی هوشمند در دست داشته باشند و بدانند چگونه از آن استفاده کنند، طبیعت دوم است. با این حال، این همچنین با خطر ذاتی اعتیاد و استفاده بیش از حد همراه است. والدین انواع روش‌ها را برای مقابله با این مشکل دارند، اما سازندگان تلفن نیز در این زمینه تلاش می‌کنند. یکی از تولیدکنندگان گوشی سامسونگ با حالت Samsung Kids خود که قبلاً فقط به عنوان حالت کودکان شناخته می شد. این ویژگی در سال 2014 ایجاد شد تا والدین بتوانند دید و کنترل بهتری بر استفاده فرزندشان از تلفن داشته باشند. با ورود One UI 4.0، حالت Samsung Kids بیش از هر زمان دیگری از ویژگی های غنی و قدرتمند است.

نسخه جدید Samsung Kids به والدین این امکان را می‌دهد که رنگ پس‌زمینه و برنامه‌های موجود در صفحه اصلی را انتخاب کنند. علاوه بر این، گزینه ای برای حذف برنامه های پیش فرض و قرار دادن برنامه هایی که والدین مناسب می دانند وجود دارد. در صورت نیاز، محتوا و برنامه ها را می توان پنهان کرد.

کنترل والدین نیز بهبود قابل توجهی داشته است. اکنون والدین می توانند به راحتی ببینند که فرزندشان در طول روز و ماه گذشته چه مدت برای هر برنامه ای صرف کرده است. علاوه بر این، گزینه ای برای تعیین یک هدف زمانی برای هر روز وجود دارد که می تواند در طول هفته متفاوت یا یکسان باشد. آن را به عنوان نوعی بودجه زمانی برای مدت زمانی که کودک می تواند با تلفن سپری کند، در نظر بگیرید.

برای سرگرم‌کننده‌تر کردن آن برای زنگ‌های کوچک، سامسونگ با افزودن واقعیت افزوده (AR) به این ترکیب، حالت کودکان خود را سرگرم‌کننده‌تر کرده است. اکنون برنامه‌هایی مانند «My Art Studio» و «My AR Theater» وجود دارند که به عنوان ابزاری برای کودکان برای تمرین خلاقیت و تخیل خود عمل می‌کنند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، بچه‌ها همچنین می‌توانند فعالیت‌های خود را بررسی کنند و به‌موقع در قالب کارت‌ها نمایش داده شوند. آنها حتی می توانند برنامه استفاده خود را تنظیم کنند. البته، کودک باید بیش از 4 سال داشته باشد تا بتواند این ایده را در اینجا درک کند، اما این یک راه عالی برای شبیه سازی عادات سالم گوشی های هوشمند است.

برای کمک به همه چیزهای جدید در حالت Samsung Kids، Crocro’s Little Friends وجود دارند تا از طریق یک تجربه جدید ورود به سیستم، بچه ها را با همه چیز در پلتفرم آشنا کنند.

منبع

4/5 - (1 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *