گلادیاتور 2
متفرقه

فیلمنامه گلادیاتور 2 در حال نگارش است

ریدلی اسکات سه دهه پس از فیلم موفق و برنده اسکار «گلادیاتور»، از ساخت دنباله این فیلم سینمایی به عنوان پروژه بعدی سینمایی خود خبر داد.

ریدلی اسکات در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده که پس از ساخت فیلم «Kitbag» که روایتی حماسی از زندگی «ناپلئون بناپارت» است به سراغ ساخت قسمت دوم فیلم گلادیاتور خواهد رفت.

 

گلادیاتور 2

خبر ساخت دنباله فیلم «گلادیاتور» اولین بار در نوامبر سال ۲۰۱۸ مطرح شد و بر اساس طرح کلی داستان، این فیلم با محوریت شخصیت «لوسیوس» پسر خواهر کومودوس امپراتور غاصب رومی ساخته می‌شود که به شدت تحت تاثیر شخصیت ماکسیموس قرار می‌گیرد. شخصیت کومودوس را قسمت اصلی «واکین فینیکس» بازی می کرد که در نهایت به دست ماکسیموس (راسل کرو) کشته شد.

قسمت اصلی «گلادیاتور» در مجموع به فروشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت و در ۱۱ شاخه نیز نامزد اسکار شد و در نهایت اسکار بهترین فیلم و بازیگر مرد را کسب کرد.

«ردیلی اسکات» در مصاحبه جدید خود با نشریه امپایر به بهانه اکران فیلم آخرین دوئل اعلام کرده که پس از ساخت فیلم «Kitbag» با بازی «واکین فینیکس» در نقش «ناپلئون بوناپارت»، دنباله فیلم «گلادیاتور» را به سینما خواهد آورد که فیلمنامه آن هم اکنون در حال نگارش است.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *