پیکسل تاشو
متفرقه

راس یانگ می گوید پیکسل تاشو در سه ماهه چهارم عرضه شود

صفحه نمایش Pixel Notepad دارای صفحه پشتی LTPO است که چند چیز را به ما می گوید. یکی، صفحه نمایش تاشو دارای صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی متغیر است که به حداکثر ۱۲۰ هرتز می رسد. این نرخ بسته به محتوایی که روی صفحه نمایش داده می‌شود متفاوت خواهد بود. نوت‌پد تاشو پیکسل گوگل امروز پس از انتشار توییتی در روز دوشنبه، مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DCSS)، راس یانگ، منتشر کرد که در آن نوشت: بازگشته است. ! به نظر می‌رسد پیکسل تاشو گوگل تولید پنل‌ها را در سه‌ماهه سوم ۲۲ آغاز می‌کند و در سه ماهه چهارم ۲۲ عرضه می‌شود.

برای افرادی که دارای تقویم هستند، این بدان معناست که تولید پنل های دستگاه می تواند در ماه جولای، آگوست یا سپتامبر آغاز شود. سپس این دستگاه در ماه های اکتبر، نوامبر یا دسامبر عرضه می شود. پیکسل تاشو که قرار است در سه ماهه چهارم امسال منتشر شود، می گوید توییت راس یانگ یانگ مبنی بر بازگشت پیکسل تاشو نشان داد که او معتقد است که گوگل سفارش اولیه خود را برای گوشی تاشو که در ابتدا شایعه شده بود Pixel Fold نامیده می شد، لغو کرده است. یانگ گفت که گوگل کیبوش را در حوالی نوامبر روی گوشی قرار داده است، زیرا احساس می‌کند که این کیبوش قابل استفاده نیست و نمی‌تواند با مدل‌های Galaxy Z Fold 3 و 4 سامسونگ پا به پای گوشی‌های پا به پا شود، زیرا پیکسل تاشو از قلم یا قلم پشتیبانی نمی‌کند.

یک دوربین زیر نمایشگر راس یانگ از DSCC می‌گوید انتظار می‌رود که پیکسل تاشو در سه ماهه چهارم عرضه شود. آخرین حدس و گمان ها حاکی از آن است که نام گوشی Pixel Notepad احتمالاً برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی با خط Galaxy Z Fold است. شایعه شده است که پیکسل تاشو 1400 دلار قیمت دارد که 400 دلار ارزان تر از Galaxy Z Fold 3 خواهد بود. انتظار می رود که دارای صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی و چیپست Google Tensor در زیر کاپوت باشد. گنجاندن چیپست خانگی گوگل به این معنی است که ما باید انتظار داشته باشیم که برخی از همان ترفندهای هوش مصنوعی مورد استفاده در سری پیکسل 6 در نوت پد پیکسل مانند پاک کن جادویی که حواس پرتی های ناخواسته را در عکس ها از بین می برد، ارائه شود.

پیکسل تاشو

پیکسل تاشو

ویژگی هایی مانند ترجمه زنده و حالت حرکت احتمالاً در نوت پد پیکسل در دسترس خواهند بود. و اگر از Google بخواهید مترجم اسپانیایی شما باشد، می‌توانید با فردی که با شما به زبان اسپانیایی (و به زبان‌های دیگر) صحبت می‌کند، مکالمه‌ای داشته باشید. آن را از طریق تلفن احتمالاً، این امر پاسخی به زبان اسپانیایی از طرف همراه شما خواهد داشت. تلفن آنچه گفته شده را به انگلیسی ترجمه می‌کند و روی بلندگو پخش می‌شود و به شما امکان می‌دهد بفهمید که چه چیزی به شما گفته شده است. توییت روز ولنتاین یانگ درباره زنده و سالم بودن Pixel Notepad در واقع یک پیام عاشقانه برای طرفداران پیکسل است که به دنبال برخی هستند. عشق تاشو در اندروید استوک.

به محض اینکه یانگ توییت خود را منتشر کرد، Jon Prosser از Front Page Tech توییت کرد: “به شما گفت که لغو نشد… google fold دوباره وارد عمل شد!” اما قبل از اینکه Prosser بتواند تعظیم کند، یانگ پاسخ داد که سفارشات قطعات در سال گذشته لغو شده است (یانگ را درست می‌کند و Prosser را اشتباه می‌کند). اکوسیستم پیکسل در حال رشد است. در بازی برای سال 2022. امیدواریم Google زمان بیشتری را برای آزمایش دستگاه قبل از انتشار آن صرف کند. این امر باعث می‌شود کسانی که باید فوراً آن را خریداری کنند، از مواجهه با مجموعه‌ای از مشکلات و باگ‌هایی که برای اولین بار برای پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو رخ داده است، در امان بماند.

رندر شایعه شده Pixel Watch اما Pixel Notepad به احتمال زیاد گوشی جدید پیکسل بعدی نخواهد بود. این افتخار باید متعلق به پیکسل 6a میان رده باشد. ما انتظار داریم که این دستگاه نشانه‌های طراحی خود را از سری پیکسل 6 بگیرد و ویژگی‌های عکاسی محاسباتی و هوش مصنوعی برجسته‌ای را که در سری پیکسل 6 با اندازه کامل در دسترس قرار گرفته بود، ارائه دهد. همانطور که اشاره کردیم، گوگل واقعاً در حال گسترش اکوسیستم پیکسل است. گوشی‌های جدید، Pixel Buds TWS، و احتمالاً یک گوشی تاشو. همچنین امسال می‌توانیم ساعت مورد انتظار گوگل پیکسل و تبلت پیکسل مبتنی بر اندروید را ببینیم. تا زمانی که گوگل به دستگاه‌های پیکسل ویژگی‌های نرم‌افزاری انحصاری و اولین ضربه به آپدیت‌ها را ارائه می‌کند، همیشه بازاری برای این محصولات وجود خواهد داشت.
منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *