گریه سید جواد هاشمی برای علی سلیمانی
متفرقه

گریه سید جواد هاشمی برای علی سلیمانی

هجوم گونه ی دلتا به کشور و اوج گیری مجدد کرونا در ایران، متأسفانه به ابتلا و مرگ بسیاری از هموطنان مان طی ماه های اخیر انجامیده است. چهره های هنری هم از این قاعده مستثنی نبوده اند و در همین مدت تعدادی از آن ها متأسفانه در جمع مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا قرار گرفته اند.

گریه سید جواد هاشمی برای علی سلیمانی

علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون هم طی روزهای گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد و در حال حاضر روند درمانی خود را طی می‌ کند.

روز گذشته وقتی در یک برنامه ی زنده ی تلویزیونی از وضعیت بیماران کرونایی از جمله علی سلیمانی صحبت شد، سید جواد هاشمی که مهمان این برنامه بود، متأثر و برای لحظاتی اشک از چشمانش سرازیر شد. او عاجزانه از مردم خواست برای بیماران کرونایی و ریشه کنی این بیماری دعا کنند.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر وخامت حال علی سلیمانی در فضای مجازی منتشر شده بود و برخی به دنبال جمع کردن حمایت مالی برای درمان وی بودند.

امروز همسر وی، سهیلا جوادی اعلام کرد پزشکان علی سلیمانی را در وضعیت بیهوشی قرار داده‌ اند تا داروهای مورد نیاز را به او تزریق کنند.

جوادی که از حواشی ایجاد شده توسط برخی افراد در فضای مجازی درباره ی همسرش گله مند بود، این رفتار را بسیار ناشایست دانست و از این افراد درخواست کرد با آبروی علی سلیمانی بازی نکنند.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *