خواندن پیام های واتساپ
متفرقه

راهی برای خواندن پیام های واتساپ بدون باز کردن آن

برای خواندن پیام های واتساپ یک ترفند مفید وجود دارد. این تیک‌های آبی در واتساپ هرازگاهی می‌توانند بسیار مفید باشند، اما بیشتر مردم با آنها رابطه عشق و نفرت دارند. شما می خواهید بدانید که آیا کسی پیام شما را خوانده است یا خیر، اما برعکس، داستان متفاوت است. دور زدن این موضوع غیرممکن به نظر می رسید تا کنون! پس با نتگام همراه باشید و به این ترتیب می توانید پیام های خود را بدون آبی شدن تیک ها بخوانید.

تیک آبی واتساپ

واتساپ یک وسیله ارتباطی عالی است، اما یک چیز دیگر برای بحث کردن است. برای مثال، وقتی پیامی را خوانده‌اید، اما می‌خواهید در زمان دیگری و راحت‌تر به آن پاسخ دهید. قبل از اینکه متوجه شوید، شریک WhatsApp شما از شما می پرسد که چرا هنوز پاسخ نداده اید. البته، می‌توانید تیک‌های آبی را کاملاً خاموش کنید، اما گاهی اوقات می‌توانند مفید باشند. خوشبختانه، راه دیگری برای دور زدن این مشکل وجود دارد.

فوت و فن

آیا پیامی دریافت کرده‌اید که می‌خواهید بدون پاسخ فوری به آن بخوانید؟ اینترنت خود را موقتاً خاموش کنید! شما قبلاً پیام را دریافت کرده اید، بنابراین می توانید بدون اتصال به اینترنت آن را بخوانید. اما از آنجایی که اینترنت شما خاموش است، واتس اپ نمی تواند دو تیک خاکستری را به تیک آبی تبدیل کند. به دلیل عدم اتصال، برنامه نمی تواند این واقعیت را که شما در حال خواندن پیام هستید ثبت کند. این راه حل ایده آل است!
واتساپ یک اپلیکیشن پیام‌رسان است که فیسبوک در سال 2014 این اپلیکیشن را به مبلغ 19 میلیارد دلار خرید.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *