دوربین آیفون 14 پرو
متفرقه

سنسور بزرگتر 48 مگاپیکسلی دلیل اصلی برآمدگی دوربین آیفون 14 پرو

برخلاف آنچه که اطلاات اولیه دوربین آیفون 14 پرو نشان داده بود، گوشی‌های پریمیوم بعدی اپل آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس احتمالاً برجستگی‌های دوربین ضخیم‌تری خواهند داشت. این امر توسط حسگر اولیه جدید ضروری خواهد بود، طبق مینگ چی کو. تنظیم کنید تا تغییر کند.

هر دو مدل احتمالا بزرگتر خواهند شد و برجستگی های دوربین آنها بیش از گذشته بیرون زده خواهد شد. همانطور که گمان می رفت، دوربین جدید 48 مگاپیکسلی که شایعه می شود جایگزین سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی خواهد شد، دلیل پشت برآمدگی ضخیم تر دوربین است.

نتگام فاش کرده است که در مقایسه با دوربین 12 مگاپیکسلی، طول مورب ماژول 48 مگاپیکسلی حدود 26 تا 34 درصد بیشتر خواهد بود و ارتفاع لنز 7P آن در مقایسه با واحد اصلی آیفون 13 پرو بین 5 تا 10 درصد افزایش می‌یابد. . اگرچه ممکن است از نظر زیبایی ظاهری خوشایند به نظر نرسد، دوربین جدید 48 مگاپیکسلی مطمئناً می‌تواند آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس را به بهترین دوربین‌های گوشی‌های سال 2022 تبدیل کند.

اپل آخرین بار با معرفی آیفون 6s تعداد مگاپیکسل را افزایش داد. سنسورهای بزرگتر نور بیشتری را وارد می کنند و این به بهبود کیفیت تصویر کمک می کند. طبق گزارش های قبلی، این یک سنسور 1/1.3 اینچی است اما با پیکسل های 1.25 میکرومتری کمی کوچکتر در مقایسه با پیکسل های 1.7 میکرومتری آیفون 12 پرو مکس.

در شرایط کم نور، آیفون 14 پرو ظاهراً از چیزی به نام pixel binning برای ترکیب چند پیکسل در یک پیکسل استفاده می کند. ظاهراً حسگر جدید 48 مگاپیکسلی ویدیوهای 8K را نیز فعال می‌کند. به غیر از آن، شایعه شده است که مدل‌های Pro از بریدگی حفره‌ها و حفره‌ها استفاده نمی‌کنند و احتمالاً از A16 Pro سریع‌تر و کم مصرف‌تر تغذیه می‌شوند. از سوی دیگر، مدل‌های معمولی و مکس، بریدگی خود را حفظ خواهند کرد و ظاهراً از نسخه کمی بهبود یافته A15 Bionic که به A16 تغییر نام می‌دهد، سوخت خواهند داد. احتمالا سری آیفون 14 در ماه های آینده معرفی خواهد شد.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *