اپیک گیم
متفرقه

مدیرعامل اپیک گیم استفاده از NFT در بازی ها را ممنوع نخواهد کرد

تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک گیمز در توییتی اعلام کرد که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای ممنوعیت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) از بازی های خود ندارد. این در حالی است که ماینکرفت متعلق به مایکروسافت اعلام کرد که به زودی استفاده از NFT ها را در سرورهای بازی ماینکرفت که در جامعه اجرا می شوند ممنوع خواهد کرد.

توسعه دهندگان باید آزادانه تصمیم بگیرند که چگونه بازی های خود را بسازند، و شما آزاد هستید که تصمیم بگیرید که آیا آنها را بازی کنید یا خیر. من معتقدم فروشگاه ها و سازندگان سیستم عامل نباید با تحمیل نظرات خود به دیگران مداخله کنند. ما قطعا این کار را نخواهیم کرد. سوینی در توییتی نوشت.

در پاسخ به این پست، یکی از کاربران اینترنتی از سوینی پرسید که آیا NFT ها در دسته محتوای نفرت انگیز،تبعیض آمیز قرار می گیرند. در پاسخ به کاربر، پیشنهاد کرد که اپیک گیم قضاوت‌های تحریری می‌کند، اما NFT‌ها در حال حاضر تحت آن‌ها قرار نمی‌گیرند. او در توییتی نوشت: یک فروشگاه می‌تواند تصمیم بگیرد که چنین قضاوتی نداشته باشد و هر چیزی را که قانونی است میزبانی کند، یا مانند ما هنجارهای قابل قبول رایج را ترسیم کند، یا فقط بازی‌هایی را بپذیرد که با اعتقادات شخصی مالک مطابقت دارند.

روز چهارشنبه، Minecraft بیانیه‌ای عمومی منتشر کرد که در آن بیان کرد که این شرکت تصمیم گرفته است NFT‌ها را ممنوع کند تا اطمینان حاصل کند که بازیکنان تجربه ای امن و فراگیر دارند. فن آوری های بلاک چین مجاز به ادغام در برنامه های کاربردی مشتری و سرور ما نیستند، همچنین نمی توان از محتوای درون بازی مانند دنیاها، پوسته ها، آیتم های پرسونا یا سایر مدها توسط فناوری بلاک چین برای ایجاد دارایی دیجیتال کمیاب استفاده کرد.

به گفته توسعه دهندگان Minecraft، NFT ها و سایر فناوری های بلاک چین، مالکیت دیجیتالی را بر اساس کمبود و محرومیت ایجاد می کنند، که با ارزش های گنجاندن خلاقانه و بازی با هم همخوانی ندارد. این شرکت همچنین بر ذهنیت قیمت‌گذاری و سرمایه‌گذاری سوداگرانه در مورد NFT تأکید کرد که تمرکز را از بازی کردن دور می‌کند و سودجویی را تشویق می‌کند. ما همچنین نگران این هستیم که برخی از NFT های شخص ثالث ممکن است قابل اعتماد نباشند و ممکن است برای بازیکنانی که آنها را خریداری می کنند هزینه داشته باشند. برخی از پیاده‌سازی‌های NFT شخص ثالث نیز کاملاً به فناوری بلاک چین وابسته هستند و ممکن است به یک مدیر دارایی نیاز داشته باشد که ممکن است بدون اطلاع قبلی ناپدید شود.

لازم به ذکر است که مواردی وجود داشته است که NFTها با قیمت های متورم مصنوعی یا تقلبی فروخته شده اند. در همین حال، Epic Games یک شرکت سرگرمی تعاملی پیشرو و ارائه دهنده فناوری موتورهای سه بعدی است.

منبع : indianexpress

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *