معرفی دمنوش های نیلبرگ
رپورتاژ آگهی

معرفی دمنوش های نیلبرگ ، خواص و فواید

معرفی دمنوش های نیلبرگ ، خواص و فواید، امروزه بسیاری از مردم دمنوش های گیاهی را جایگزین نوشیدنی های کافئین دار و شیرین کرده اند تا بدین وسیله از فواید بی نظیر دمنوش های گیاهی بهره ببرند.

قرن هاست که از دمنوش های گیاهی برای رفع بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. اغلب دمنوش های گیاهی از انواع گل ها، ادویه ها و میوه های خشک تهیه می شوند. به همین دلیل از جمله سالم ترین نوشیدنی هایی هستند که سرشار از مواد معدنی ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می باشند و به همین جهت سلامتی شما را در دراز مدت تضمین می کنند.

همچنین امروزه بسیاری از مردم دمنوش های گیاهی را جایگزین نوشیدنی های کافئین دار و شیرین کرده اند تا بدین وسیله از فواید بی نظیر دمنوش های گیاهی بهره ببرند. ما قصد داریم تا شما را در این مقاله با چند نمونه از دمنوش های نیلبرگ آشنا سازیم پس با ما همراه شوید.

معرفی دمنوش های نیلبرگ

۱-فواید دمنوش لاغری نیلبرگ برای تناسب اندام

حتما شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال راهکاری برای کاهش وزن بدن خود هستید و این امر باعث نگرانی شما شده است.  پیشنهاد ما به شما برای رفع این مشکل استفاده از دمنوش  لاغری نیلبرگ است که به عنوان یک نوشیدنی پرطرفدار در کاهش وزن شما تأثیر مثبتی بر جای می گذارد و گزینه ی مناسبی برای استفاده از روش ها ی طبیعی جهت رفع اضافه وزن به شمار می رود.

همچنین از دیگر مزایای این محصولات ارگانیک می توان به لاغری شکم و پهلو و روند چربی سوزی و تنوع ترکیبات آن اشاره نمود‌. جالب است بدانید که این دمنوش پرطرفدار از ترکیبات بی نظیری تهیه شده است که هر کدام از آنها دارای فواید بی شماری می باشند که در این مقاله به صورت مختصر به هر کدام از آنها اشاره می کنیم.

  • دارچین: از دارچین بیشتر برای استفاده از انواع وعده های غذایی و دسر ها استفاده می شود. با توجه به مزایای بی شمار این ادویه ، اخیراً بیشتر مردم از دارچین برای لاغری و تناسب اندام نیز استفاده می کنند‌. این ادویه دارای مواد معدنی همچون کربوهیدرات، کلسیم، منیزیم، فسفر، ویتامین A، ویتامین B و ویتامین k می باشد.
  • چای سبز: در رابطه با خواص چای سبز بهتر است بدانید که اصلی ترین آنتی اکسیدان موجود در آن فلاونوئید ها هستند که باعث می شود رادیکال های آزاد در بدن را خنثی کند و به همین جهت به روند چربی سوزی بدن کمک نماید.
  • زیره: این ادویه دارای مقادیر زیادی فیبر است که با مصرف آن می توان به کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن کمک شایانی نماید. همچنین از زیره می توان رفع بسیاری از بیماری ها استفاده نمود.

۲-فواید دمنوش انرژی زای نیلبرگ برای بدن

حتما برای شما هم پیش آمده است که با انجام دادن یک سری از فعالیت های مهم احتیاج به انرژی کافی داشته باشید . در این هنگام با استفاده از یک دمنوش انرژی زا می توان توانایی و قوت زیادی را به بدن خود بازگردانید‌. انواع دمنوش های انرژی زا دارای ترکیبات مهم و با خواص فراوانی هستند که می توانند حس خوبی را به افراد بازگردانند. شما می توانید از این دمنوش ها در حین فعالیت های بدنی استفاده نمایید. به همین جهت می توان گفت که استفاده از دمنوش های انرژی زا می تواند آسان ترین راه برای افزایش انرژی در بدن شما باشد.

از ترکیبات دمنوش انرژی زای نیلبرگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جنسینگ: جنسینگ دارای ترکیبات بی شماری از جمله پاناکیلون، پاناکسوزید، ویتامین D، ویتامین گروه های B و مواد قندی است.
  • گلسرخ: این گیاه مفید برای بارداری، کلیه و سنگ کلیه ، شاداب کننده ، ضد افسردگی و برای رفع بوی بد دهان کاربرد دارد.
  • دارچین: دارچین خاصیت ضد سرطانی دارد و در بهبود بیماری های قلبی تأثیرات فراوانی دارد .همچنین به عنوان یک ضد التهاب قوی به شمار می رود.
  • هل: هل باعث می شود که اشتهای شما را تحریک کرده و عمل گوارش غذا را بهبود بخشد. همچنین مانع ترشح زیاد اسید معده می گردد و دارای خواص بی شمار دیگری نیز می باشد.

چای سبز

  • چای سبز: از فواید بی شمار چای سبز می توان به کاهش جذب چربی در بدن اشاره نمود. همچنین باعث می شود که حس سیری نموده و کنترل به میل غذا را افزایش دهد.

 

۳-فواید دمنوش تقویت سیستم ایمنی برای بدن

تقویت سیستم ایمنی بدن همواره یکی از موضوعات مهم برای روز های سرد زمستان است. بدین این منظور لازم است که علاوه بر غذا از دمنوش های سیستم ایمنی نیز استفاده گردد تا بدین وسیله بدن خود را تقویت کنید. دمنوش تقویت سیستم ایمنی بدن مناسب ترین راه برای ایمن ماندن بدن از هر گونه بیماری مزمن می باشد. به همین جهت می توان در کنار استفاده از مکمل ها  از این دمنوش استفاده کرده و از فواید بی شمار آن نیز بهره برد. همچنین می توانید در روز های سرد از آن به عنوان یک دمنوش سرماخوردگی  استفاده کرده و در برنامه ی غذایی خود قرار دهید.

از ترکیبات دمنوش سیستم ایمنی بدن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به لیمو: از فواید به لیمو کاهش وزن، بهبود اضطراب و استرس و همچنین سم‌‌زدایی و تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد.
  • نعناع: ضد تهوع بودن ، کاهش سردرد، مشکلات گوارشی و عفونت تنفسی، کاهش درمان اختلالات تنفسی، تقویت کبد، جلوگیری از کاهش حافظه گوشه ای از فواید بی شمار نعناع است.
  • سرخارگل: گیاه سرخارگل دارای خواصی همچون درمان زخم ها و سوختگی ها، کاهش درد های عضلانی و مفصلی، درمان لکه های پوستی و آکنه ، کاهش فشار خون و کنترل کلسترول، خواص آرام بخشی و ضد اضطرابی، تقویت سیستم ایمنی بدن، ضد درد و تشنج بودن آن می باشد.
  • زوفا: از بین رفتن انگل، افزایش گردش خون، رفع صرع، کاهش درد بدن ، از بین رفتن استرس و ناراحتی از خواص گیاه زوفا است.
  • آویشن: آویشن یکی از گیاهان معروفی است که از مهم ترین خواص آن می توان به مواد معدنی موجود در آن اشاره نمود که شامل  کلسیم، منیزیم ، پتاسیم اشاره می باشد. همچنین دارای خواص مهمی همچون تقویت بینایی ، تقویت مو و سلامت پوست ، درمان سیاه سرفه ، آسم ، برونشیت ، مسکن گلو درد و سرفه، کنترل فشار خون ، بهبود عملکرد قلب ، درمان عفونت های بدن، جلوگیری از التهاب و بیماری های مزمن و مبارزه با رادیکال های آزاد به دلیل وجود آنتی اکسیدان ها می باشد.
Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *