vivo X Fold
متفرقه

چرا vivo X Fold می تواند تهدیدی برای Samsung Galaxy Z Fold 3 باشد

اگر چه گوشی‌های تاشو تنها 0.5 درصد از فروش کلی گوشی‌های هوشمند را در سال 2021 تشکیل می‌دادند، اما رشد در این بخش کاملاً چشمگیر بود و فروش آن با افزایش 264 درصدی نسبت به سال گذشته به 7.1 میلیون دستگاه رسید. شرکت چینی vivo می‌خواهد وارد عمل شود و احتمالاً اولین گوشی خم شونده خود، X Fold را در اواخر این ماه عرضه خواهد کرد.

درآمد گوشی‌های هوشمند تاشو با 342 درصد افزایش نسبت به سال قبل در سه ماهه چهارم 2021 به 5.8 میلیارد دلار رسید و سامسونگ 92 درصد از آن را به خود اختصاص داد. در مقایسه با نسل اول تاشوها، گلکسی زد فولد 3 و فلیپ 3 سامسونگ یک پیشرفت بزرگ هستند، اما هنوز جای زیادی برای بهبود وجود دارد. به عنوان مثال، صفحه نمایش اصلی Fold 3 همچنان دارای چین و چروک است و همچنین در هنگام تا شدن، یک شکاف در لولا وجود دارد.

vivo X Fold

vivo

این گوشی دوربین‌های بهتری خواهد داشت، که با توجه به اینکه بهترین گوشی‌های تاشو نیز مشخصات دوربین قابل توجهی ندارند، بسیار مشکل خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی از نسبت صفحه نمایش پوشش بهتری برخوردار باشد، که باز هم یک امتیاز مثبت خواهد بود زیرا همه از صفحه‌نمایش بلند و باریک جلوی Z Fold 3 خوششان نمی‌آید.

vivo X Fold همچنین احتمالاً دارای یک خواننده اثر انگشت قابل اعتمادتر خواهد بود. علاوه بر این، این تلفن می تواند دارای یک لولای قطره آب باشد که ممکن است به ضخامت و ایجاد چین کمک کند. از طرف دیگر، ممکن است به اندازه لولای سامسونگ دوام نداشته باشد. اولا، بعید است که این گوشی دارای دوربین زیر پنل باشد.

مسلماً دوربین زیر نمایشگر Z Fold 3 آنقدرها هم چشمگیر نیست، اما همچنان یک ویژگی پیشرفته است و همچنین توهم یک صفحه نمایش بدون درز را به شما می دهد، البته به شرطی که خیلی دقیق به آن نگاه نکنید. ثانیا، نمایشگر X Fold ممکن است به خوبی پنل OLED Eco 2 Fold 3 نباشد.

سامسونگ اکنون تولید خود را افزایش داده است و این به شرکت کره جنوبی اجازه داده است تا قیمت گوشی های خم شونده خود را کاهش دهد. از طرف دیگر، Vivo X Fold احتمالاً در تعداد محدود تولید خواهد شد و ممکن است قیمت بسیار بالایی داشته باشد. اگر گزارش های قبلی را باور کنیم، vivo X Fold یک گوشی Z Fold 3 با صفحه نمایش داخلی 8.03 اینچی 120 هرتزی و صفحه نمایش پوششی 6.5 اینچی خواهد بود.

این دستگاه از تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 تامین می شود و باتری آن 4600 میلی آمپر ساعت خواهد بود. vivo شروع به کار با این دستگاه کرده است و ممکن است در 28 مارس به طور رسمی از آن رونمایی کند.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *