آمازون و ریویان شروع به عرضه وسایل نقلیه تحویل الکتریکی کردند

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : شرکت تجارت الکترونیک آمازون و تولیدکننده خودروهای الکتریکی ریویان شروع به عرضه وسایل نقلیه الکتریکی خود در سراسر ایالات متحده کرده اند و قصد دارند تا پایان سال 2022 “هزاران” را به بیش از 100 شهر بیاورند.

ون‌های تحویل الکتریکی که آمازون می‌گوید از ابتدا با «ایمنی، پایداری و راحتی» طراحی شده‌اند، در ایلینوی ساخته شده‌اند و طبق گزارش‌ها بردی بین 120 تا 150 مایل دارند.

 

این وسایل نقلیه ابتدا در بالتیمور، شیکاگو، دالاس، کانزاس سیتی، نشویل، فینیکس، سن دیگو، سیاتل و سنت لوئیس و سایر شهرها مستقر خواهند شد. این دو شرکت امیدوارند تا سال 2030 100000 دستگاه از این خودرو تولید کنند.

 

آمازون می گوید که آنها به کربن زدایی لجستیک مایل آخر کمک خواهند کرد و به تغییر جهت رسیدن به کربن خالص در سراسر ایالات متحده ادامه می دهند و «میلیون ها تن کربن در سال را ذخیره می کنند».

 

ریوین و آمازون از سال 2019 در زمینه وسایل نقلیه با یکدیگر همکاری می کنند. آمازون از سال گذشته از وسایل نقلیه پیش تولید ساخته شده توسط Rivian استفاده می کند و بیش از 430000 بسته را تحویل داده و بیش از 90000 مایل را با آنها طی کرده است. دوره طولانی آزمایش برای تنظیم دقیق عملکرد، دوام و ایمنی خودرو در چندین آب و هوا مورد استفاده قرار گرفت.

 

ریویان شریک بسیار خوبی در این ماموریت بوده است و ما از دیدن اولین خودروهای تحویل الکتریکی سفارشی خود در جاده ها هیجان زده هستیم.

 

 

ون های حمل و نقل بلند و باریک مجهز به باتری های سبک وزنی هستند که به گفته آمازون، تمام عمر خودرو را دوام می آورد.

 

هر کدام دارای دید 360 درجه و تجهیزات دیگری مانند کمک بزرگراه و ترافیک، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد و کروز کنترل تطبیقی ​​هستند.

 

درهای خودرو همچنین دارای قفل خودکار هنگام خروج راننده از خودرو، درب برقی و کابین طراحی شده با ارگونومی مدرن هستند.

99 آمازون ریویان تحویل خودرو جلو
زاویه عقب خودرو تحویل آمازون ریویان 98
97 آمازون Rivian تحویل خودرو سمت
95 چراغ جلو خودروی تحویل آمازون ریوین
خودروی تحویل آمازون ریویان 94 داخل
پورت شارژ آمازون Rivian 94
91 وسیله نقلیه تحویل آمازون Rivian
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

سه × 1 =