استون مارتین انتظار دارد این هفته رودستر V12 Vantage را معرفی کند

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : انتظار می رود استون مارتین یک نسخه رودستر را معرفی کند از رودستر V12 Vantage اخیر در Pebble Beach Concours d’Elegance این هفته، که به استون مارتین “فوق العاده انحصاری” سرعتی DBR22 می پیوندد که اولین حضور خود را در رویداد ایالات متحده نیز انجام می دهد.

استون مارتین در مورد خودرویی که هنوز تایید نشده صحبت می‌کند، گفت که این یک مدل با عملکرد بالا و مشابه استون مارتین DBX 707، استون مارتین V12 ونتیج و استون مارتین والکری خواهد بود.

اگر این مدل V12 Vantage Roadster باشد که در پوشش نزدیک به تولید این هفته جاسوسی شده است، شکاف مهمی را در محدوده استون مارتین پر خواهد کرد. آخرین مدل V12 Vantage Roadster در سال 2018 فروخته شد، اگرچه V8 به صورت کانورتیبل موجود است.

 

 

استون مارتین آن را به عنوان یک “مدل متمرکز بر عملکرد واقعا هیجان انگیز” با “احساسات اکتان بالا و لذت رانندگی شدید” توصیف کرد که قرار است در روز جمعه 19 آگوست در باشگاه خصوصی خود در نمایشگاه اتومبیل آمریکا رونمایی شود.

اسپیدستر یک ادای احترام به اتومبیل‌های مسابقه‌ای افسانه‌ای دهه 1950 این شرکت است، و «خطوط خون پیست برنده این برند را با اشاره به موفقیت در 24 ساعت لمانز در بر می‌گیرد».

 

هر دو خودرو هویت خلاقانه جدید استون مارتین را به نمایش می گذارند که شامل تغییراتی در لوگوی آن برای اولین بار از سال 2003 است. این شرکت گفت که تصویر خلاقانه خود را در تلاشی برای جذب مخاطبان گسترده تر در بازار تنظیم کرده است.

 

استون مارتین همچنین اعلام کرد که در مورد توسعه والهالا به اطلاع عموم خواهد رسید. این خودرو برای اولین بار فضای داخلی رقیب فراری SF90 Stradale رادیکال موتور وسط خود را ارائه خواهد کرد و خریداران بالقوه این فرصت را خواهند داشت تا در داخل آن بنشینند.

 

Valhalla که از یک پیشرانه هیبریدی V8 با قدرت 937 اسب بخار نیرو می گیرد و به 999 نمونه محدود می شود، سال گذشته برای اولین بار در ایالات متحده در Pebble Beach ظاهر شد.

 

رناتو بیسینانی، رئیس بازاریابی استون مارتین گفت: “به عنوان یکی از برترین رویدادهای لوکس در جهان، Pebble Beach Concours d’Elegance فرصت مهمی برای استون مارتین است تا با مشتریان وفادار خود ارتباط برقرار کند و آخرین محصول خود را به نمایش بگذارد.”

استون مارتین V12 Vantage رودستر پروتوتایپ 2022 چرخش یک چهارم جلو
چرخش جانبی استون مارتین V12 Vantage رودستر پروتوتایپ 2022
چرخش عقب استون مارتین V12 Vantage رودستر پروتوتایپ 2022
am v12 Vantage Roadster 1
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

چهارده + 10 =