بررسی بلند مدت داچیا داستر 2022

چرا آن را اجرا کردیم: برای اینکه ببینیم آیا بهترین شاسی بلند بازار که اکنون به روز شده است، هنوز هم ویژگی عملکرد داچیا را با مقرون به صرفه بودن تجسم می دهد یا خیر.

ممکن است قبلاً فکر کرده باشید که داچیا داستر 4×4 طولانی مدت که در چند ماه گذشته به خوبی به من خدمت کرده است – و قرار بود اوایل این ماه به صاحب جدید تحویل داده شود – به جایی نمی رسد.

میدونم به چی فکر میکنی اگر یک جوان پول نقد خود را برای یک ماشین تقریباً جدید خرج کند (قیمت رسمی جدید 21040 پوند بود، به اضافه 788 پوند یدک کش پس از اتصال؛ من 19600 پوند می پردازم)، به سختی می تواند در مورد اینکه ماشین خوبی است یا نه، بی طرف باشد. مردم نیستند. اما پس از آن، حتی قبل از شروع این آزمایش طولانی مدت، بسیار ناامید بودم: من این راه اندازی تجدیدنظر شده داستر را برای Autocar پوشش دادم و به آن امتیاز بالایی دادم.

در کنار سایر داچیا، داستر باعث می‌شود شما تعجب کنید که چرا مردم اینقدر برای ماشین‌های دیگر هزینه می‌کنند. در زمان‌های قدیم، خودروهای ارزان‌قیمت به‌عنوان «مدل‌های فقر» طبقه‌بندی و مجهز می‌شدند، با یک آفتاب‌گیر، بدون قفسه بسته‌ها و بدون درب روی جعبه دستکش.

اما داستر معمولی امروزی (مال من یک Comfort با مشخصات متوسط ​​است که اخیراً به Expression تغییر نام داده است) نسبت به بسیاری از خودروهایی که هزینه بسیار بیشتری دارند، گابین های بیشتری دارد: صفحه نمایش معکوس، چراغ ها و برف پاک کن های خودکار، سنسورهای پارک عقب، Apple CarPlay و یک کامیون دیگر لوازم ضروری مدرن. .

99 داچیا داستر 2022 تحویل بلند مدت در پیچ جلو
تابه جانبی تحویل بلند مدت 98 داچیا داستر 2022
1 داچیا ساندرو استپ وی 2021 LT سرب
3 داچیا ساندرو استپ وی 2021 LT عقب
4 چراغ جلو داچیا ساندرو استپ وی 2021 LT
5 یدک کش داچیا ساندرو استپ وی 2021 LT
9 دنده داچیا ساندرو استپ وی 2021 LT
7 داچیا ساندرو استپ وی 2021 LT اطلاعات سرگرمی
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

پنج + شانزده =