راهنمای خرید تقریبا جدید: فولکس واگن ID 3

اگر می‌خواهید به دانه‌های زمان خیره شوید و ببینید کدام دانه‌ها رشد خواهند کرد، به فولکس واگن ID 3 نگاه نکنید. به هر حال، این گلف فردا است و زمانی که در سال 2020 عرضه شد، پرچمدار خودروهای برقی پیشرو در صنعت فولکس واگن بود. تهاجمی ماشین

اکنون ID 4، ID 5، ID 6 و ID Buzz را داریم. این کاملاً ممکن است که به زودی تعداد شناسه‌های بیشتری در نمایشگاه‌ها نسبت به شناسه‌های پشت صحنه در کنسرت رولینگ استونز وجود داشته باشد.

اما این ID 3 است که ابتدا وارد بازار شد و با توجه به اینکه یک خودروی خانوادگی برقی است، به احتمال بسیار زیاد به پرفروش‌ترین خودروی آینده فولکس واگن تبدیل خواهد شد. این خودرو بر روی یک پلت فرم خودروی الکتریکی سفارشی ساخته شده است، دارای سی دی متلاشی کننده 0.27 است و هیچ بنزین، دیزل یا هیبریدی در آن دیده نمی شود.

انتخاب باتری سطح پایه Pure Performance 45kWh است. این موتور 148 اسب بخاری دارد که شتاب صفر تا 62 مایل در ساعت 8.9 ثانیه را ارائه می دهد. باتری بعدی 58 کیلووات ساعت است که با دو خروجی قدرت در دسترس است: در فرم Pro 143 اسب بخار است، اما اگر نسخه Pro Performance را انتخاب کنید، 201 اسب بخار قدرت دارد. در نهایت، باتری بزرگتر Pro S 77 کیلووات ساعتی همان موتور 201 اسب بخاری را تامین می کند.

تریم لایف به اندازه کافی مجهز است و به صورت استاندارد از فرمان گرم کن چند منظوره، گرمکن صندلی‌های جلو، کروز کنترل تطبیقی، آینه‌های درب برقی تاشو، سنسورهای پارک جلو و عقب و سیستم اطلاعات سرگرمی 10.0 اینچی بهره می‌برید.

ارتقای تریم Family برخی تجهیزات اضافی مفید از جمله کنترل تهویه مطبوع دو منطقه ای را معرفی می کند، در حالی که تریم Max از همه خوبی ها، از جمله سیستم تعلیق تطبیقی ​​و فرمان پیشرونده به عنوان بخشی از بسته ورزشی برخوردار است. اگرچه گران‌تر است، حتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، و همینطور تریم تور که فقط با بزرگترین باتری موجود است.

ID 3 دارای دایره چرخشی عالی و فرمان سبک است، بنابراین مانور دادن آن در اطراف شهر بسیار راحت است. هنگام پیچیدن در حالت پیش‌فرض رانندگی Comfort، ارتباط زیادی با انگشتانتان ایجاد نمی‌کند یا وزن آن افزایش نمی‌یابد، اما اگر Sport را انتخاب کنید، وزن اضافی مفیدی خواهید داشت.

ردیابی جانبی فولکس واگن ID 3 2022
ردیابی سه ماهه عقب فولکس واگن ID 3 2022
فولکس واگن ID 3 2022 اطلاعات سرگرمی
صندوق عقب فولکس واگن ID 3 2022
فولکس واگن ID 3 2022 جلو با درهای باز
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

5 × 3 =