بررسی فراری 296 GTB Assetto Fiorano 2022 انگلستان

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : آیا برخی از سازندگان سوپراسپرت می توانند با ارائه موتوری که به خودی خود یک رویداد نیست، کنار بیایند؟ بدون شک، اما فراری یکی از آنها نیست. بنابراین ممکن است در مورد فراری 296 GTB Assetto Fiorano که برای اولین بار در بریتانیا به اینجا هدایت می شود، رزرو داشته باشید. این خودرویی است که هیبرید شدن آن و طراحی الهام گرفته از 250 LM نکات مهمی هستند اما نه را بزرگ نقطه صحبت، که موتور است: هرگز قبلاً یک V6 صرفاً خانه ای در یک اتومبیل رسمی فراری راه پیدا نکرده است.

 

به بیان سرد، این نشان دهنده چیزی شبیه به تنزل پیکربندی V8 است که شرکت از سال 1973 برای پایه های اصلی موتور وسط خود استفاده کرده است. بیشتر به این نکته، آخرین باری که کسی یک V6 برجسته را به ما داد، یعنی Busso آلفارومئو چه زمانی بود؟

نگرانی های غیر پیش پا افتاده دیگری نیز وجود دارد. در مقایسه با فراری F8 Tributo که به طور غیرمستقیم جایگزین می شود، 296 GTB با وجود سیلندرهای کمتر، 35 کیلوگرم سنگین تر است. فرمان نیز از کمک الکتروهیدرولیک (ویژگی که برای مک لارن آرتورا حفظ شده است) به الکترومکانیکی تبدیل شده است که به طور کلی کمتر احساس می شود. به دلیل نیاز به ادغام پتانسیل عقب ماندگی یک موتور الکتریکی در محور عقب، ترمز در حال حاضر با سیم نیز انجام می شود.

 

در نهایت، برخلاف مازراتی و مک‌لارن، فراری همچنان از استفاده از مونوکوک فیبر کربنی خودداری می‌کند، چیزی که ممکن است قبل از علامت زدن جعبه LEDهای تعویض دنده 2880 پوندی، انتظار 240000 پوندی را داشته باشید. روی کاغذ، همه این‌ها باعث می‌شود که 296 GTB نسبت به پیشینیان خود جذاب‌تر به نظر برسد. فراری کمتر با این حال، این احتمالاً کامل‌ترین سوپراسپرت ساخته شده است.

اینها دمپرهای جدی هستند که برای رسیدن به نقطه دلپذیر خود به سرعت های جدی نیاز دارند و در غیر این صورت به 296 GTB نوعی سواری خشن و واکنشی می دهند که اگر هرگز کاملاً شکننده نباشد، فقط در سمت راست احساس می شود. دارندگان پورشه 911 GT3 این سطح از شدت را می دانند. با این حال، دوستداران GT3 قادر به انتخاب سیستم تعلیق نرم‌تر نیستند. تصور من این است که دمپرهای بسیار ویژه Multimatic را در جعبه بگذارم، اگرچه تنها آزمایش دیگری از این فراری در شکل اولیه آن مزایای انجام این کار را تایید می کند.

 

فراری 296 gtb 2022 001 در پیچ جلو ریچارد لین
فراری 296 gtb 2022 002 پانینگ
فراری 296 gtb 2022 003 پیچ عقب
فراری 296 gtb 2022 005 ردیاب جلو
فراری 296 gtb 2022 006 ردیاب عقب
فراری 296 gtb 2022 007 پانینگ
فراری 296 gtb 2022 011 بال
جزئیات جلوی فراری 296 gtb 2022 009
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

چهارده − یک =