بوگاتی جانشین هیبریدی شیرون را در سال 2027 عرضه می کند

هایپرکار جدید بعدی بوگاتی که قرار است در سال 2027 عرضه شود، از پیشرانه هیبریدی با موتور بنزینی کوچکتر از W16 فعلی استفاده خواهد کرد.

طراحان ارشد مارک فرانسوی به Autocar گفته‌اند که این خودرو با خودروهای فعلی بوگاتی «متفاوت» به نظر می‌رسد، اما جوهره برند را با تمرکز بر آیرودینامیک حفظ خواهد کرد.

این خودرو روی یک شاسی جدید قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود به دلیل نیروگاه کوچک‌تر، از رودستر بوگاتی میسترال که اخیراً معرفی شده، لاغرتر باشد.

آخیم آنشیدت، مدیر طراحی، در مورد پیشرانه هیبریدی آینده گفت: «این فرصت‌ها را ارائه می‌دهد.

فرصت‌هایی وجود دارد که می‌توان در آینده برای شکل ظاهری بوگاتی ورزشکارتر شد، بدون اینکه ژست کلی سخاوت یا حاکمیت را از دست داد.

 

بوگاتی در مورد خروجی بعدی خود بسیار سختگیرانه برخورد می کند و هیچ چیزی در مورد طراحی برقی بودن پیشرانه فاش نمی کند.

 

سایر ابرخودروهای هیبریدی که از موتورهای باطری استفاده می کنند، از استون مارتین والکری با موتور 6.5 لیتری کوزورت V12 تا مرسدس AMG وان که دارای موتور 1.6 لیتری V6 توربوشارژ فرمول 1. برای بوگاتی بعدی منتظر چیزی نزدیکتر به پایان استون باشید.

 

فرانک هیل، معاون مدیر طراحی بوگاتی در صحبت با اتوکار گفت که خودروی جدید حتی از میسترال شگفت‌انگیزتر خواهد بود و از طرفداران می‌خواهد به ما اعتماد کنند.

 

اما با یک پیشرانه هیبریدی، وزن باتری ها اضافه شده است، بنابراین باید در معماری کل خودرو تجدید نظر کنید.

 

آلدو ماریا سیکا، طراح داخلی بوگاتی گفت، با این حال، فضای داخلی تغییر چشمگیری نخواهد داشت، در عوض نزدیک به چیزی است که شرکت در حال حاضر ارائه می دهد.

رندر بوگاتی 2022a تخت
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

پنج × 4 =