رودستر میسترال 1578 اسب بخاری بوگاتی، موتور W16 را از بین می برد

بوگاتی موتور W16 نمادین خود را با رودستر میسترال، یک رودستر مبتنی بر هایپرکار Chiron، به خدمت می گیرد، زیرا این شرکت به سمت آینده ای هیبریدی و الکتریکی پیش می رود. طراحان بوگاتی اصرار دارند که Mistral صرفاً یک Chiron با قسمت بالایی بریده‌شده نیست، بلکه یک خودروی جدید با مونوکوک بهینه‌شده و طراحی تازه‌ای است که نشانه‌هایی از Voiture Noire یکباره، و Bolide و Divo مفهومی دارد. قیمت آن 5 میلیون یورو (4.2 میلیون پوند) است و فقط به 99 مدل محدود شده است که همه آنها قبلا فروخته شده اند.

 

این بوگاتی که رسماً بوگاتی W16 میسترال نامیده می شود، یک آهنگ قو برای موتور 8.0 لیتری است و از آن استفاده می کند. نسخه 1578 اسب بخاری که قدرت داشت Chiron Super Sport 300+ به رکورد 304.773 مایل در ساعت در سال 2019 رسید. بوگاتی نشان داده است که قصد دارد میسترال به سریع ترین رودستر جهان تبدیل شود، رکوردی که در اختیار هنسی ونوم GT Spyder با سرعت 265.6 مایل در ساعت است.

 

رودستر همچنین “دایره” دوران W16 را تکمیل می کند. مدیر طراحی، آخیم آنشیت به اتوکار گفتکه در سال 2005 با بوگاتی ویرون نمادین آغاز شد. اگرچه موتوری که میسترال را تامین می کند، از همان اولین حرکت به شدت ارتقا یافته است، اکنون با چهار توربوشارژر. آخیم اضافه کرد که W16 بود “نقطه فروش نهایی” برای شرکت هایپرکار

این در مدل معمولی بوگاتی، یک ماشین گران قیمت است که با کربن پوشیده شده است و حس اسپرت تری نسبت به Chiron که بر اساس آن ساخته شده است.

همچنین دو ورودی هوای بزرگ را مستقیماً بالای صندلی‌ها دریافت می‌کند که میت ریماک، رئیس بوگاتی ریماک می‌گوید، شما را به ماشین و موتور W16 متصل می‌کند که مانند هیچ بوگاتی دیگری تا به حال نداشته است.

 

Anscheidt افزود: “این بلافاصله با یک حس انحصاری آغشته می شود.” ما آخرین در نوع خود را خلق کرده ایم. داستان این خودرو این است که جدا از یک رودستر، DNA بوگاتی را در نهایت سادگی و ظرافت تنفس می کند.

رانندگی جلوی رودستر بوگاتی میسترال
رانندگی عقب بوگاتی میسترال رودستر
بوگاتی میسترال رودستر جلو سه چهارم استاتیک
داخلی رودستر بوگاتی میسترال
چراغ های استاتیک سه چهارم رودستر جلوی بوگاتی میسترال
بوگاتی میسترال رودستر جلو استاتیک
بوگاتی میسترال رودستر سمت استاتیک
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

20 − هجده =