لامبورگینی اوروس پرفورمانته – سوپر SUV شدیدتر می شود

لامبورگینی اوروس پرفورمانته جدید به عنوان یک نسخه ارتقا یافته و سبک شده از SUV و عملکرد این شرکت ایتالیایی معرفی شده است. قیمت آن از 170000 پوند تعیین شده است، ظاهر بیرونی تهاجمی تری به همراه دینامیک رانندگی به روز شده و سطح درگ کاهش یافته است.

اوروس پرفورمانته که توسط رئیس فنی لامبورگینی به عنوان یک “ورزشکار سبک وزن و ماهر” توصیف شده است، از کاهش وزن 47 کیلوگرمی و فرمان مجدد کالیبره شده بر روی خودروی استاندارد بهره می برد.

 

دارای یک کاپوت جدید و ویژگی های طراحی خارجی ساخته شده از فیبر کربن است که به کاهش وزن کلی 47 کیلوگرم کمک می کند.

 

زیر کاپوت همان موتور 4.0 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو به عنوان خودروی استاندارد قرار دارد، اما 15 اسب بخار اضافی در اختیار دارد. قدرت در حال حاضر 656 اسب بخار و گشتاور 626 پوند فوت است، به این معنی که این SUV می تواند از 0 تا 62 مایل در ساعت در 3.3 ثانیه و حداکثر سرعت 190 مایل در ساعت حرکت کند.

 

کاپوت فیبر کربنی جدید بارزترین تغییر ظاهری این مدل است. Performante همچنین دارای یک پرده هوای جدید است که به خنک شدن موتور کمک می کند، در حالی که یک اسپویلر عقب جدید با الهام از لامبورگینی آونتادور SVJ، نیروی رو به پایین عقب را تا 38 درصد افزایش می دهد.

 

در عقب، Urus دارای سپر و دیفیوزر فیبر کربن جدید و اگزوز اسپرت تیتانیومی سبک وزن است که توسط Akrapovič عرضه شده است.

 

هر خودرو با رنگی دو رنگ به پایان رسیده است، در حالی که دستگیره های درها، خروجی های هوا، لبه اسپویلر و کاپوت همگی به رنگ مشکی هستند.

 

Urus Performante عملکرد عالی و ظاهر متمایز سوپر SUV پیشگام لامبورگینی را به سطح بعدی ارتقا می دهد، تطبیق پذیری لوکس خود را حفظ می کند و جذاب ترین تجربه رانندگی را نه تنها در جاده بلکه در هر محیطی ارائه می دهد که از طریق طراحی جذاب متمایز است. مدیر عامل لامبورگینی گفت که معیارهای جدیدی برای پویایی رانندگی در خودرویی که در حال حاضر قابل توجه است را نشان می دهد. استفان وینکلمن

 

Urus استاندارد جدیدی را در راه اندازی خود ایجاد کرد و از دی ان ای طراحی و استعدادهای تکنولوژیکی لامبورگینی استفاده کرد و اولین سوپر SUV جهان را برای یک دوره جدید ارائه کرد. Urus Performante میله را برای بخش SUV حتی بالاتر می گذارد.

غروب استاتیک زرد لامبورگینی اوروس پرفورمانته
لامبورگینی Urus Performante زرد استاتیک غروب آفتاب عقب
جلوی دود استاتیک زرد لامبورگینی اوروس پرفورمانته
لامبورگینی اوروس پرفورمانته زرد استاتیک عقب 2
نمای بالا استاتیک زرد لامبورگینی اوروس پرفورمانته
سقف زرد لامبورگینی اوروس پرفورمانته
استاتیک عقب لامبورگینی اوروس پرفورمانته
لامبورگینی اوروس پرفورمانته زرد جلو دود با زاویه پایین
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نه − دو =