جواهرات پنهان: قله ای در پشت صحنه در Beaulieu

مانند یک کوه یخ، موزه ملی موتور در Beaulieu بسیار بزرگتر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

فراتر از سالن‌های نمایشگاهی سخاوتمندانه، مرکز مجموعه‌های اعتماد موزه ملی موتور کمتر آشنا قرار دارد، مخزنی از اشیاء ارزشمند موتوری، کتاب‌ها، فیلم‌ها و عکس‌ها که توسط شورای هنر انگلستان به‌عنوان اهمیت ملی و بین‌المللی برجسته تعیین شده است. در جای دیگر، پشت موزه اصلی، کارگاهی است که ماشین‌ها در آن نگهداری می‌شوند.

برای درک کامل اهمیت موزه ملی موتور برای ملت، هر دو ارزش بازدید را دارند.

 

این کار در مرکز مجموعه‌ها، که میزبان بازدیدهای گروهی و فردی با قرار قبلی است، آسان است. ترتیب بازدید از کارگاه سخت‌تر است، اما اگر موتوری قدیمی دارید، آن‌ها با خوشحالی آن را تعمیر می‌کنند (نرخ‌های ساعتی بسیار رقابتی است و مکانیک‌ها متخصص واقعی هستند) در حالی که شما نگاه‌های تحسین‌کننده‌ای به ماشین‌های تراش روغنی، اجاق‌های میناکاری شده و موارد مختلف می‌اندازید. کلاسیک در حد متوسط

 

 

موزه ملی موتور در 4 ژوئیه 1972 توسط بنیانگذار آن، بارون ادوارد مونتاگو از Beaulieu افتتاح شد. ادوارد به همان اندازه که پدرش جان، نیروی محرکه قانون خودروهای موتوری 1903 که محدودیت سرعت را به 20 مایل در ساعت افزایش داد و اولین بریتانیایی که وارد یک مسابقه اتومبیلرانی قاره‌ای شد، علاقه‌مند به موتورسواری بود، برای اولین بار شروع به نمایش اتومبیل‌ها در راهروی خانه خانوادگی کرد. محوطه Beaulieu در سال 1952.

در سال 1956، او موزه موتور مونتاگو را افتتاح کرد تا مجموعه ای بسیار بزرگتر را در خود جای دهد.

در دهه 1960، بیش از 10 میلیون بازدید کننده را به خود جلب کرد، و ادوارد را بر آن داشت تا یک موسسه خیریه برای محافظت از اتومبیل ها و کوهی از کتاب ها، عکس ها و مصنوعات انباشته شده راه اندازی کند. این امر علاقه صنعت و افراد را برانگیخت و در نهایت منجر به ایجاد موزه ملی موتور شد.

سالن اصلی موزه ملی موتور 99 beaulieu
آرشیو موزه ملی موتور 98 beaulieu
نشان موزه ملی موتور 97 beaulieu
نقشه های موزه ملی موتور 95 beaulieu
طرح آرشیو موزه ملی موتور 94 beaulieu
آرشیو خودروهای موزه ملی موتور 93 beaulieu
89 کارگاه موزه ملی موتور بولیو=موتور
اتاق آرشیو موزه ملی موتور 91 beaulieu
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

2 × پنج =