رودستر Cyberster : جانشین TF الکتریکی پیش نمایش به عنوان آشکار نزدیک است

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : رودستر Cyberster که قرار است تا قبل از سال 2024 به عنوان یک خودروی هاله ای مقرون به صرفه برای MG به فروش برسد، به طور رسمی توسط این برند پیش نمایش شده است – نشان می دهد که رونمایی در نهایت در افق است.

در ویدئویی که در رسانه‌های اجتماعی (در زیر) منتشر شده است، MG ظاهر شیک و دماغه بلند رودستر، سقف کرباسی تاشو برقی، فرمان یوکی، صندلی‌های اسپرت دو رنگ و چراغ‌های جلوی متمایز LED را به نمایش گذاشت. دیگر نشانه‌های طراحی قطعی قابل مشاهده در این مرحله اولیه عبارتند از یک اسپویلر ظریف عقب دم اردک و طراحی چراغ‌های عقب با الگوبرداری از یونیون جک – اشاره‌ای به ریشه‌های بریتانیایی MG.

 

به طور واضح، MG این ویدیو را با عنوان «بازگشت افسانه» عنوان کرد، که قویاً نشان می‌دهد که خودروی تولیدی نهایی یک پلاک اسپورت از گذشته درخشان این برند را احیا خواهد کرد. در اوایل سال جاری، این برند نام تجاری MG C EV را به خود اختصاص داد – نامی که به یک نسخه کمتر شناخته شده و شش موتور مستقیم از MG B که در اواخر دهه 1960 تعریف می شد، اشاره دارد.

پیش‌نمایش رسمی و پتنت‌های طراحی اخیراً ثبت شده نشان می‌دهد که طراحی تا چه حد از آن مفهوم پیشرفت کرده است و نشان می‌دهد که Cyberster – که اساساً به عنوان رقیب الکتریکی برای مزدا MX-5 عمل خواهد کرد – تقریباً برای رونمایی رسمی آماده است. .

 

در حالی که شبح خودروی تولیدی یک رابطه بصری با مفهوم قبلی دارد، همه چیز در جای دیگری تغییر کرده است، با یک طراحی مجدد کامل که خودرو را با مدل های تولیدی MG مطابقت می دهد و آن را با قوانین همسان سازی جهانی مطابقت می دهد. بالاتر از قبل قرار دارد، برای مثال، چرخ‌ها کوچک‌تر هستند و در لاستیک‌های حجیم‌تری پیچیده‌تر شده‌اند، چراغ‌های جلو در حال حاضر آشکار شده‌اند و پانل جلوپنجره با فاصله با چیزی ظریف‌تر و تزئینی جایگزین شده است، شاید مجموعه‌ای از سنسورها را در خود جای دهد.

هنوز هم به نظر می رسد که یک دو نفره باشد، اگرچه به جای چسبیدن به چیدمان کابین باز مفهومی، دارای سقف تاشو است و خطوط برجسته که از پشت سری ها تا لبه عقبی درب صندوق عقب حرکت می کنند، از بین رفته اند.

علیرغم اینکه خودرو در این رندرها کم و بیش پنهان ظاهر می شود، هنوز اطلاعات کمی در مورد پیشرانه، قیمت یا پتانسیل عملکرد آن وجود دارد.

گفته می‌شود این کانسپت مبتنی بر معماری سفارشی EV است که برد 497 مایل و زمان 0 تا 62 مایل در ساعت کمتر از 3.0 ثانیه را ارائه می‌دهد و به عنوان پیشروی برای برند جدید سایبری MG که متمرکز بر جوانان است، انتظار می‌رود که این کانورتیبل بتواند قیمت مقرون به صرفه – به طور بالقوه حتی با خودروهای اسپرت پایه احتراقی امروزی رقابت می کند.

رندر خودرو سایبرستر 99 میلی گرم
MG Cyberster Design رندر جلوی سه چهارم
MG Cyberster Design رندر پشت سه چهارم
رندر عقب MG Cyberster Design
MG Cyberster Design سمت رندر
جلوی رندر MG Cyberster Design
جریان HS 95 MG
رندر 97 MG 4 توسط اتوکار
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

دوازده + یازده =