فورد موستانگ جدید 2023 پوشش بدنه تولیدی خود را شکست

فورد موستانگ در آستانه ورود به نسل هفتم خود قرار دارد و نمونه‌های اولیه این خودرو در حال حاضر از بدنه مشخصات تولیدی قبل از عرضه مورد انتظار در سال آینده استفاده می‌کنند.

 

این کوپه اسپورت یکی از قدیمی‌ترین (و از لحاظ تاریخی پرفروش‌ترین) پلاک‌ها را در بین هر خودرویی که در حال حاضر به فروش می‌رسد، بر تن می‌کند و قرار است برای تکرار بعدی خود، اساسی‌ترین اختراع را در تاریخ 58 ساله خود انجام دهد.

 

علیرغم استتار حجیمی که در این نمونه اولیه استفاده می‌شود، واضح است که فورد به‌جای تعمیرات اساسی، به دنبال تکامل شبح مشخصه عقب کابین و نشانه‌های طراحی عضلانی موستانگ است.

 

جزئیات قابل مشاهده شامل چراغ های جدید در جلو و عقب و جلوپنجره تیزتر است، اما این تغییرات زیر پوست است که به طور ملموس Mk7 Mustang را از مدل قبلی خود متمایز می کند.

 

همانطور که قبلاً توسط Autocar گزارش شده بود، انتظار می رود فورد موستانگ را با پیشرانه جدید بنزینی-الکتریکی با محوریت موتور بنزینی علامت تجاری V8 خود وارد عصر برقی کند.

 

انتظار می‌رود موستانگ نسل S650 در کنار شاسی‌بلند جدید تمام الکتریکی فورد موستانگ Mach-E به فروش برسد، موتور 5.0 لیتری تنفس طبیعی کایوت V8 خودروی فعلی را حفظ کند، اما این بار با یک جفت موتور الکتریکی نصب شده برای کاهش آلایندگی، افزایش قدرت و قابلیت اجرای بدون آلایندگی

 

طرح جدید پیشرانه در پرونده های ثبت اختراع در سال 2017 مورد اشاره قرار گرفت، زمانی که عرضه یک موستانگ هیبریدی اولویت بالاتری برای فورد نسبت به Mach-E تمام الکتریکی بود.

 

اساساً، موستانگ قرار است به خودرو چهار چرخ متحرک تبدیل شود و محور عقب از موتور V8 و دو موتور الکتریکی برای به حرکت درآوردن چرخ‌های جلو استفاده می‌شود – یا به طور مستقل در حالت EV یا در کنار موتور بنزینی در شرایط رانندگی پویا.

دیدگاهتان را بنویسید

3 × سه =