فولکس واگن جهت طراحی دوستانه تری را با خودروهایی که “لبخند می زنند” ترسیم می کند.

تمام فولکس واگن ها در آینده، به‌عنوان بخشی از برنامه‌هایی برای ایجاد احساسی‌تر، جدی‌تر کردن و ظاهر دوستانه‌تر خودروهای این برند، در طراحی ظاهری جلویی خود «لبخند خواهند داشت».

جوزف کابان، مدیر طراحی فولکس‌واگن، در صحبت با اتوکار، گفت ID Buzz نشان‌دهنده شروع عصر جدیدی از فولکس‌واگن‌ها است که در استایل‌شان سرگرم‌کننده‌تر و گویاتر خواهد بود و هر خودرویی لبخند می‌زند.

 

کابان از ID Buzz جدید گفت: “این کاملاً احساسی است و حتی قبل از اینکه به جاده بیفتد یک نماد است.” هیچ کس از این محصول هیجان زده نیست.

 

ما سعی خواهیم کرد که همه خودروها را با احساسات بیشتری انجام دهیم. این به محصول بستگی دارد، زیرا هر ماشینی نمی تواند چنین شخصیت مثبت و دوستانه ای داشته باشد، اما یک چیز واضح است: شما مراحل بیشتر و بیشتری را خواهید دید. [towards more expressive VW design]و نه فقط در خودروهای برقی. همه خودروها احساسات بیشتر و همچنین کیفیت بیشتری خواهند داشت.”

 

یکی از اولویت های کلیدی مدیرعامل جدید فولکس واگن، توماس شفر، این است که مردم یک بار دیگر عاشق خودروهای این شرکت شوند و او طراحی را بخش بزرگی از آن می داند.

Volkswagen ID Buzz 2022 استودیو جلو نارنجی دو رنگ
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × 5 =