مشابه الکتریکی جدید Volvo XC90 می تواند نام Embla را داشته باشد

سومین  جانشین خودرو شاسی‌بلند بسیار محبوب Volvo XC90 خواهد بود که شکل غیرمتعارفی دارد – و لحن را برای یک خانواده کامل از خودروهای برقی جدید این سازنده سوئدی رقم خواهد زد.

Volvo XC90

پس از تایید قبلی ولوو مبنی بر اینکه محصول جدید به جای نام الفبایی و عددی در تولید یک نام خواهد داشت، یک ثبت نام تجاری جدید نشان می دهد که نام آن Embla خواهد بود.

 

سازنده در اواخر سال گذشته یک درخواست علامت تجاری برای این نام به دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ارسال کرد. یکی از سخنگویان ولوو از تایید قصد این برند برای پلاک خودداری کرد، اما با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی این مدل و با توجه به اینکه هاکان ساموئلسون، رئیس سابق ولوو قبلا تایید کرده است که نام آن با یک مصوت شروع می شود، به نظر می رسد یک نتیجه محتمل باشد.

 

Embla نام اولین زن در اساطیر اسکاندیناوی بود که می‌توانست نشانه‌ای از استراتژی نام‌گذاری مدل‌های آینده با محوریت میراث اسکاندیناوی ولوو باشد.

 

با توجه به اینکه در سال 2022 به عنوان نسخه آماده تولید از Recharge مفهومی جسورانه نشان داده شده در اوایل سال جاری، ورود جدید ولوو با ورود طولانی مدت به بخش مهم و مهم شاسی‌بلندهای برقی تمام‌اندازه، که اکثر تولیدکنندگان ممتاز در آن حضور دارند، فراهم می‌کند. اولین خودروهای الکتریکی خود را در سال های اخیر راه اندازی کردند. خودروهای برقی خالص موجود ولوو، XC40 Recharge و C40 Recharge با پشتوانه کوپه، یک بخش پایین‌تر قرار دارند و از همان پلت‌فرم CMA مانند XC40 با سوخت معمولی استفاده می‌کنند.

Concept Recharge به شدت به این موضوع اشاره می‌کند که چگونه ولوو تضمین می‌کند که EV پرچم‌دار جدیدش ویژگی‌های اصلی XC90 را حفظ می‌کند و در عین حال رویکردی کاملاً جدید در طراحی بیرونی و کابین و همچنین مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید پیشرفته را ارائه می‌دهد. بزرگ‌ترین مدل این برند سوئدی همچنان یک فروشنده قوی باقی می‌ماند، حتی اگر خودروی نسل دوم کنونی وارد هفتمین و آخرین سال فروش خود شود. تنها در 10 ماه اول سال 2021، XC90 حدود 6.5 درصد از فروش جهانی ولوو را به خود اختصاص داد و پس از برادران شاسی‌بلند XC60 و XC40 در رتبه سوم قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

12 + 18 =