هدف یکی از شرکت ها برای جایگزینی مالکیت خودرو با اجاره از راه دور

به گزارش مجله خودرو نتگام: در یک دفتر کوچک در مرکز میلتون کینز، مرد جوانی که هدفون به سر دارد، روی صندلی ماشین نشسته است و با دقت به لبه‌ای از صفحه‌های کامپیوتر خیره شده و فرمانی که با دکمه‌ها پوشیده شده است، در دست گرفته و پاهایش روی پدال‌ها قرار گرفته است.

او می‌تواند یک کارمند اداری باشد که برای انجام یک بازی رانندگی در «منطقه سرد» تعیین‌شده به بیرون می‌رود، با این تفاوت که به‌جای اینکه با یک مسابقه‌دهنده همکارش را کنار بگذارد، می‌خواهد من را با یک کیا نیرو در شهر ببرد.

به رانندگی خودکار، سبک Fetch خوش آمدید. این شرکت که در سال 2019 تأسیس شد، قصد دارد تا حدود 18 ماه دیگر اجاره خودرو بدون راننده را در شعاع سه مایلی و بعداً در شعاع پنج مایلی مرکز میلتون کینز آغاز کند.

 

نیرو یا سایر مدل های برقی خود را روی اپلیکیشن موبایل شرکت می خوانید و در عرض چند دقیقه با هدایت یک راننده از راه دور به جای شخصی که انتظار دارید در صندلی رانندگی پیدا کنید، می رسد. سوار میشی و پیاده میشی وقتی کار را تمام کردید، ماشین را در مکانی که انتخاب می‌کنید پارک می‌کنید، البته در منطقه عملیاتی Fetch، از آنجا بالا می‌روید و با تعجب تماشا می‌کنید که این ماشین برای رزرو بعدی خود دور می‌شود.

 

 

چقدر جذاب خواهد بود اگر بتوانم سریع‌تر از شما ماشینی را به دستتان برسانم و سریع‌تر از اینکه بتوانید آن را پارک کنید آن را با خود بردارم؟ کوشا کاوه، یکی از بنیانگذاران Imperium Drive، صاحب Fetch، از من می پرسد. “هدف ما نه تنها این است که اولین سرویس تجاری بدون راننده در بریتانیا باشیم، بلکه کمک به ریشه کنی مالکیت خودروهای شخصی از طریق سهولت جابجایی مشترک است.

99 کیا نیرو ربع جلو خودران واکشی
98 واکشی دکل ماشین رانندگی از راه دور
97 چرخ fanatec واکشی دکل رانندگی از راه دور
95 نوید نورانی واکشی
94 کیا نیرو واکشی نوید نورانی
93 واکشی نوید نورانی کیا نیرو
91 واکشی نوید نورانی کیا نیرو داخلی رانندگی
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

4 × یک =