هوندا پرولوگ جدید 2024 جایگزین CR-V الکتریکی است

به گزارش بلاگ خودرو نتگام : اولین هوندا برقی که از پیوند برجسته این برند با جنرال موتورز ساخته شده است، با نام هوندا پرولوگ، در حال آزمایش قبل از عرضه در سال 2024 به تصویر کشیده شده است.

انتظار می‌رود که Prologue که اساساً جایگزینی الکتریکی برای هوندا CR-V سایز متوسط ​​است، زیربنای Ultium جنرال موتورز را با شورولت بلیزر EV که اخیراً معرفی شده است، به‌علاوه مدل بسیار بزرگ‌تر به اشتراک بگذارد. کادیلاک لیریک و جی ام سی هامر.

 

مشخصات پرولوگ احتمالاً مشابه مشخصات بلیزر است، یعنی بردی بین 247 تا 320 مایل و حداکثر نرخ شارژ 190 کیلووات، سرعت شارژ تقریباً برابر با کیا EV6 و کاملاً دور از فولکس واگن است. خودروهای مبتنی بر MEB گروه.

 

یک Prologue با کارایی بالا موازی با بلیزر SS 549 اسب بخاری نیز می تواند تحت برند Acura ارائه شود، که در همان زمان یک SUV الکتریکی را معرفی کرده است.

 

 

این دو مدل نیز احتمالاً در داخل متفاوت هستند. برای مثال، در جایی که بلیزر از صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 17.7 اینچی عریض بهره می‌برد، Prologue می‌تواند دارای تنظیماتی شبیه به سوپرمینی هوندا E با رابطی باشد که عرض داشبورد را پوشش می‌دهد. هوندا هنوز چیزی در مورد داخلی نگفته است.

 

با توجه به اینکه جنرال موتورز، بلیزر را به عنوان «یک ورودی مقرون‌به‌صرفه و با حجم بالا» در بازار خودروهای برقی قرار می‌دهد که از حدود 45000 دلار شروع می‌شود، احتمالاً Prologue برای بازار پریمیوم طراحی شده است. این بدان معنی است که قیمت ها ممکن است از حدود 50000 دلار شروع شود، در حالی که نسخه آکورا با عملکرد بالا می تواند به 70000 دلار برسد.

 

اگرچه جنرال موتورز برنامه های بازگشت به اروپا با طیف وسیعی از خودروهای برقی را تایید کرده است، اما بعید است که Prologue در بریتانیا در دسترس باشد. در عوض، خریداران بریتانیایی هوندا e:Ny1 با سایز HR-V را در سال 2023 دریافت خواهند کرد که از یک پلت فرم سفارشی EV استفاده می کند.

 

هنگامی که اتوکار در مورد Prologue سؤال کرد، یک نماینده از هوندا انگلستان از اظهار نظر خودداری کرد.

هوندا پرولوگ کامو 2022 ردیابی جلو
Honda Prologue camo 2022 side tracking
ردیابی عقب هوندا پرولوگ کامو 2022
زوم جانبی Honda Prologue camo 2022
زوم عقب Honda Prologue camo 2022
تیزر هوندا پرولوگ 2024 ربع جلو
منبع :
autocar.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

ده − 7 =