پاسکال زورلیندن، رئیس سابق موتوراسپرت پورشه به Multimatic می‌پیوندد

 

پاسکال زورلیندن، رئیس سابق موتوراسپرت کارخانه‌ای پورشه، به‌عنوان مدیر مهندسی عملکرد بخش عملیات خودروهای ویژه به Multimatic پیوست.

 

شرکت مهندسی مستقر در تتفورد، که بیشتر به خاطر کارش با فورد پرفورمنس مشهور است، گفت: “دانش، تخصص و تجربه زورلیندن یک دارایی مهم” برای بخش در حال گسترش است که در توسعه خودروهای با کارایی بالا تخصص دارد و برنامه‌های موتوراسپرت Multimatic را اجرا می‌کند. او به لری هولت، معاون Multimatic و از پیشگامان صنعت گزارش خواهد داد.

 

زورلیندن پس از پیوستن به آئودی اسپورت در سال 2008، در سال 2014 به پورشه نقل مکان کرد و به عنوان مهندس در برنامه جهانی LMP1 آن کار کرد، قبل از اینکه زمام برنامه GT کارخانه ای را به دست گرفت، جایی که پورشه را در تمام مسابقات جهانی GT ریبند آبی به موفقیت رساند. . او مسئولیت تمامی مسابقات کارخانه پورشه را از سال 2019 بر عهده گرفت.

 

زورلیندن قبلاً با Multimatic در توسعه خودروهای مسابقه ای پورشه و آئودی LMDh کار کرده است که در آن Multimatic شریک سازنده شاسی انتخابی است. در نتیجه، دانش او در این زمینه “به طور انحصاری در دسترس پورشه و آئودی باقی خواهد ماند و بنابراین نباید شتاب با برنامه ها از بین برود.”

 

هولت اظهار داشت: «ما در طول سال‌ها با پاسکال کار کرده‌ایم و با آن رقابت کرده‌ایم و او ثابت کرده است که یک شریک فنی برجسته و همچنین یک حریف سرسخت وقتی فورد GT را در مقابل پورشه 911 RSR قرار دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

ده + 3 =