چرا پایگاه بریتانیا در MIRA برای Polestar بسیار مهم است

در انتهای یکی از بسیاری از جاده‌های داخلی میدان آزمایشی گسترده Horiba MIRA، واحد انباری قرار دارد که یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های راه‌اندازی مهندسی خودرو در بریتانیا طی سال‌های متمادی در آن رشد کرده است.

Polestar در سال 2019 یک سایت مستقر در MIRA را در میدلندز به عنوان محل فعالیت های تحقیق و توسعه خود در بریتانیا افتتاح کرد که به زودی گسترش خواهد یافت و تأسیسات دوم را نیز شامل می شود. تا پایان سال 2023، بیش از 800 مهندس توسط Polestar در این دو سایت استخدام خواهند شد که حدود 250 مهندس در MIRA باقی خواهند ماند و آنها مسئول مهندسی وسایل نقلیه Polestar خواهند بود. پیشرانه، باتری و توسعه نرم افزار در گوتنبرگ سوئد باقی خواهند ماند.

استیو سویفت، مدیر مهندسی خودرو، با تشریح رابطه بین دو مکان تحقیق و توسعه Polestar، گفت: “اگر این مکان مرکز وسیله نقلیه باشد، گوتنبرگ مرکز فناوری نیروی محرکه آن وسیله نقلیه است.”

Polestar
Polestar

سایت MIRA روی اصلاحات زیر رادار Polestar 1 و 2 کار کرده است، اما کار کلیدی آن توسعه شاسی سفارشی کاملاً جدید است که در Polestar 5 و مدل های بعدی پس از آن استفاده خواهد شد

آلن گفت: در حال حاضر 300 مهندس در محل در MIRA حضور دارند، رقمی که “به سرعت در حال رشد است”. در واقع، از زمان افتتاح آن در سال 2019 تاکنون شش برابر افزایش داشته است.

آلن گفت، بسیاری از این مهندسان «افراد دست‌گزینی بوده‌اند که عادت داشته‌اند به شیوه‌ای متفاوت ارائه دهند»، با استخدام‌هایی که از موتورسواری، از جمله فرمول 1، مانند استون مارتین، لوتوس، مک‌لارن و دیگر بازیکنان متخصص کم‌تعداد، و همچنین «نظام‌های جذب‌شده از موتوراسپرت‌ها هستند. افرادی با پیشینه های سنتی OEM مانند جگوار لندرور. به گفته آلن، نتیجه، گردآوری بهترین شیوه های همه این دنیاها برای “مقابله با OEM های آلمانی” است.

با این حال، مشخص نبود که بریتانیا برای چنین تسهیلات قابل توجهی برای این برند در حال رشد انتخاب شود. اما تصمیم گیرندگان Polestar با اشاره به کانون شرکت‌های خودروسازی در میدلندز و نزدیکی آن به «دره ورزش‌های موتوری» در کنار مراکز آزمایشی و مشاوره، «قابلیت مرتبط بریتانیا در چنین منطقه کوچکی» را دیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

10 − سه =