TikTok الگوریتم صفحه For You خود را تغییر می دهد تا شما بیش از حد یک نوع محتوا را مشاهده نکنید.
اپلیکیشن اشتراکگذاری ویدئو تیک تاک در سالهای اخیر از محبوبیت گستردهای بهویژه در میان نسل جوان برخوردار بوده است. و اکنون، روی بهبود بیشتر تجربه حضور در پلتفرم کار می کند. 9to5Mac گزارش می دهد که TikTok به دنبال تغییر الگوریتم برگه توصیه “For You” خود است تا اطمینان حاصل کند که محتوای مشابه زیادی در آنجا دریافت نمی کنید.
TikTok الگوریتم توصیه خود را تنظیم می کند تا ویدیوهای مشابه زیادی را در برگه “For You” دریافت نکنید.
گزارشی که از وال استریت ژورنال میآید به تفصیل بیان میکند که پلتفرم اشتراکگذاری ویدیو صفحه بسیار محبوب و حتی گاهی بحث برانگیز خود را برای شما تغییر میدهد، و به طور خاص، الگوریتم پشت توصیههای نمایش داده شده در آنجا را تغییر میدهد. بر اساس این گزارش، این تغییر تضمین میکند که محتوای زیادی از یک موضوع خاص، از جمله موضوعات حساستر مانند رژیمهای غذایی افراطی، غم و اندوه و جداییها دریافت نخواهید کرد. این در جای خود قرار داده می شود تا شما بیش از حد از یک دسته محتوا استفاده نکنید تا از افتادن در سوراخ خرگوش جلوگیری کنید. تقریباً، این تغییر با هدف از بین بردن امکان مشاهده بیش از حد یک دسته بندی محتوا است که ممکن است برای مشاهده به عنوان یک ویدیو خوب باشد اما در صورت تماشای زیاد مشکل ساز می شود. سپس TikTok تأیید کرد که واقعاً روی چنین تغییری در الگوریتم خود کار می کند. این شرکت اعلام کرد که در حال کار بر روی توسعه استراتژیهای جدید برای قطع الگوهای تکراری ناسالم است و به دنبال راههایی برای تغییر بهتر انواع مختلف محتوایی است که به صورت متوالی به شما توصیه میشود. این شرکت اضافه کرد که اکنون در حال آزمایش روش هایی برای جلوگیری از نمایش یک سری ویدیوهای مشابه یکی پس از دیگری است (مخصوصاً انواع محتوایی که قبلاً ذکر کردیم).
TikTok اضافه کرد که هدف این شرکت این است که فید For You هر فرد دارای طیف گسترده ای از انواع محتوا، سازندگان و موضوعات باشد تا از تأثیرات منفی ویدیوهای مربوط به تنهایی یا کاهش وزن جلوگیری شود.
این شرکت همچنین اعلام کرد که روی قابلیتی کار می کند که به شما امکان می دهد ویدیوهای حاوی کلمات یا هشتگ های خاص را از نمایش در فید خود مسدود کنید. این به منظور توانمندسازی شما برای انتخابهای بیشتر انجام میشود که تجربه TikTok شما را مطابق با ترجیحات و راحتی شما سفارشی میکند، همانطور که این شرکت در پست وبلاگ
علاوه بر این، این شرکت همچنین بیان میکند که سعی میکند دستههای خاصی از محتوا را که ممکن است برای مخاطب عام مناسب نباشد، توصیه نمیکند، که به نظر تلاشی برای اولویتبندی ایمنی در پلتفرم است. علاوه بر این، TikTok یک تیم ایمنی اختصاصی دارد که طبق گزارشها، اقدامات احتیاطی بیشتری را برای بررسی ویدیوهایی که در حال افزایش محبوبیت هستند و کاهش احتمال نامناسب بودن یا ورود به سیستم توصیهای چنین ویدیوهایی انجام میدهد.
تغییرات اخیر در TikTok که ممکن است از آنها لذت ببرید
TikTok اخیراً چیزهای جدیدی را به پلتفرم اشتراکگذاری ویدیوی خود آورده است. پیش از این، ما در مورد تغییرات اخیر در صفحه “برای شما” در TikTok گزارش داده بودیم که وقتی با دوستان خود با استفاده از ویژگی FaceTime اپل، SharePlay در حال مرور آن هستید، آن را مرور می کنید. این ویژگی با iOS 15 معرفی شد و صفحه جدید «برای ما» TikTok برای منعکس کردن آن ایجاد شده است. اساساً، این ویژگی به شما امکان میدهد در طول یک تماس FaceTime با دوستان خود مرور کنید، و صفحه «برای ما» TikTok از نظر فنی باید توصیههایی برای شما و دوستانتان داشته باشد، چیزهایی که میتوانید به نوعی از تماشای آنها با هم لذت ببرید.
TikTok در چند سال اخیر بسیار محبوب شده است و فرمت ویدیوی کوتاه آن ثابت کرده است که مخاطبان آن را جذاب می دانند و دوست دارند محتوا را در چنین پلتفرم هایی به اشتراک بگذارند و مشاهده کنند. این همچنین باعث شد دیگر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی روی نسخههای خود از اشتراکگذاری ویدیوی کوتاه کار کنند.