هدیه روز پدر
متفرقه

بهترین ایده ها و لوازم الکترونیک برای هدیه روز پدر (2022)

روز پدر همه چیز در مورد احترام به پدر بودن است و تأثیری که پدران بر جامعه ما دارند. پدران بزرگ نه تنها الگوی خود هستند، بلکه تاثیرات مثبت قابل توجهی در اولین قدم های فرزندانشان به سوی استقلال دارند. کسانی که با شخصیت‌های پدری درگیر رشد می‌کنند، کمتر با قانون مواجه می‌شوند یا در مدرسه و شغل ضعیف عمل می‌کنند. اینها تنها برخی از دلایلی است که پدران شایسته تقدیر و تجلیل با یک هدیه متفکرانه در روز پدر هستند. ، حتی اگر پیدا کردن مورد مناسب چالش برانگیز باشد. همه پدرها در مورد سرگرمی ها و علایق خود صحبت نمی کنند، اما مطمئناً از ابزارهای جالب و فناوری لذت می برند. بیایید برخی از بهترین ایده‌ ها هدیه روز پدر را در یک ماموریت بررسی کنیم تا به شما کمک کند هدیه مناسب روز پدر را برای دریافت پدرتان انتخاب کنید.

بهترین ایده های هدیه روز پدر: تلفن

Samsung Galaxy A53 5G

گوشی Samsung Galaxy A53

بسیاری از پدران به یک گوشی جدید نیاز مبرم دارند. این به این دلیل است که آنها اغلب تمایل دارند برای مدت طولانی روی این دستگاه ها نگه دارند. البته، این بدان معناست که پدران در مورد اینکه از چه تلفنی استفاده می‌کنند خیلی حساس نیستند، تا زمانی که به خوبی کار می‌کند و به اندازه کافی دوام می‌آورد. Samsung Galaxy A53 5G یک گوشی میان رده بسیار خوب است و می تواند یک هدیه فوق العاده برای روز پدر باشد. دارای سیستم دوربین چهارگانه خوب، باتری با دوام طولانی و صفحه نمایش فوق العاده است و همچنین قیمت مناسبی نیز دارد. گوشی جدید موتورولا Moto G Stylus 5G یکی دیگر از گوشی های فوق العاده است، به خصوص برای پدران در سن خاصی. این گوشی دارای یک قلم است که برای سالمندان زمانی که می‌خواهند دکمه دیجیتال سمت راست را بزنند بسیار راحت است.

Moto G Stylus 5G دارای دوربین های خوب، باتری بزرگ و پردازنده سریع است. صفحه نمایش آن نیز بسیار بزرگ است، به این معنی که همه چیز راحت تر دیده می شود. اگر به دنبال چیزی حتی ارزان‌تر هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ G20 نوکیا یا Moto G Power (2022) موتورولا بروید. باتری هر دوی این گوشی ها برای مدت طولانی دوام می آورد و همچنین صفحه نمایش بزرگ و روشنی دارند. اما اگر بخواهید مقداری پول واقعی را برای یک تلفن برای پدر عزیزتان خرج کنید، چه؟ خب، آیفون 13 اپل یک گوشی است که باید برای مدت طولانی دوام بیاورد. آیفون SE جدید یکی دیگر از گزینه های عالی است که بسیار مقرون به صرفه است، به خصوص اگر پدر شما از آیفون دیگری با دکمه هوم آمده باشد.

آیفون 11 یکی دیگر از گزینه های عالی با صفحه نمایش بزرگ و تنظیمات دوربین خوب است. مجموعه گلکسی S22 سامسونگ نیز بسیار عالی است. اینها نمایشگرهای شگفت انگیز، عمر باتری خوب، و دوربین های بسیار زیبا دارند. Galaxy Z Fold 3 برای پدران فن آوری است و هدیه ای بسیار چشمگیر خواهد بود. Z Fold 3 دارای یک صفحه نمایش بزرگ تاشو و یک پردازنده سریع است.

بهترین ایده های هدیه روز پدر: تبلت ها

iPad Air

تبلت iPad Air

کدوم پدری تبلت دوست نداره؟ به خصوص اگر آنها بتوانند ورزش های خود را در هر جایی که دوست دارند تماشا کنند. به این ترتیب حتی دعوا برای کنترل از راه دور وجود نخواهد داشت. تماشای یک بازی ورزشی در حمام باید برای اکثر پدرها یک رویا باشد، درست است؟ خوب، اگر فکر می کنید پدرتان از داشتن یک تبلت خوب سود می برد، ما جدیدترین iPad Air (2022) یا iPad 10.2 (2021) اپل را پیشنهاد می کنیم.

هر دوی این تبلت ها دارای پردازنده های قدرتمند، باتری های بادوام و صفحه نمایش روشن هستند. آنها همچنین بسیار سبک وزن هستند که حمل آنها را آسان می کند. اگر پدرتان با اندروید آشنایی بیشتری دارد، پیشنهاد می کنیم سراغ یکی از دستگاه های گلکسی تب اس 8 سامسونگ بروید. اینها نمایشگرهای شگفت انگیز، پردازنده های سریع و باتری های بزرگ دارند. به دنبال چیزی ارزان تر هستید؟ به دنبال یکی از تبلت های لنوو یا آمازون بروید.

بهترین ایده های هدیه روز پدر: ساعت های هوشمند

Watch Series 7

ساعت هوشمند اپل Watch Series 7

کدام بابای یک ساعت خوب دوست ندارد؟ و اگر هوشمند هم باشد چه؟ گلکسی واچ 4 کلاسیک ساعتی مناسب برای افرادی است که گوشی سامسونگ دارند. هم شیک است و هم پر ویژگی. برای کاربران اپل، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ Watch SE یا Watch Series 7 بروید. اشکالی ندارد. اپل واچ سری 3 همچنان با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در دسترس است. اگر پدر شما مشتاق است قدم‌های روزانه‌اش را بسازد یا به سختی تمرین کند تا بدنش را خوش فرم نگه دارد، یکی از ساعت‌های Fitbit Versa بهترین هدیه خواهد بود.

بهترین ایده های هدیه روز پدر: هدفون

در مورد هدفون چطور؟ این ها در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند. می توانید به سراغ AirPods 3 اپل یا Galaxy Buds سامسونگ بروید. هدفون های روی گوشی برای موسیقی خوب هستند و AirPods Max بسیار عالی هستند.

بهترین ایده های هدیه روز پدر: لوازم جانبی

اگر پدر شما از نوع بیرونی است، ممکن است ایده خوبی باشد که به او یک پاوربانک بدهید. پاوربانک های Anker یکی از بهترین ها هستند، بنابراین ما دو مورد را در زیر انتخاب کرده ایم. یک بلندگوی خانگی مانند Echo Dot مجهز به الکسای آمازون یا بلندگوهای هوم گوگل نیز می تواند برای پدر شما مفید باشد. و در مورد دستگاه ردیاب چطور؟ ممکن است پدر شما بخواهد که یکی از حیوانات خانگی خود را دنبال کند یا سوار ماشین شود. اگر اغلب کیف و کلیدهای خود را گم می کنند، Apple AirTag یا SmartTag سامسونگ نیز یک هدیه عالی برای روز پدر خواهد بود.

بهترین ایده های هدیه روز پدر: تلویزیون

پدران عاشق تلویزیون هستند. این به این معنی است که اگر به سراغ یکی بروید، تضمین می شود که پدرتان جایی برای آن پیدا می کند و از آن قدردانی می کند. ما چند تلویزیون را انتخاب کرده ایم که ممکن است برای شما جالب باشد.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *