بهترین گوشی سامسونگ
متفرقه

بهترین گوشی های مقرون به صرفه، میان رده و رده بالا سامسونگ

سامسونگ به دلایلی پیشرو در تولید گوشی در جهان است و دلیل آن نوآوری است. از اول گلکسی اس، سامسونگ بی‌وقفه به دنبال فناوری‌های منحصربه‌فردی مانند پنل‌های نمایشگر OLED یا راه‌حل‌های دوربین نوآورانه مانند زوم اپتیکال دوگانه است که در گوشی‌هایی مانند Galaxy S22 Ultra.

به گزارش سایت نتگام سامسونگ جدا از فروش گوشی های پرچمدار قدرتمند درجه یک و دیوانه کننده، طیف گسترده ای از گوشی ها را برای هر کاربری در اختیار دارد، از میان رده های 5G تا گوشی های تاشو نوآورانه سامسونگ همه چیز را دارد، و این کار را به خوبی انجام می دهد، در حالی که مدام طرح های جدید را با همان تجربه قدرتمندی که به آن مشهور است معرفی می کند. سری گلکسی اس 22 فاش شد تنها این برداشت‌ها را تایید کرد، زیرا این سه گوشی از همان ابتدا به تعداد زیادی از گوشی‌های بزرگ سامسونگ برای همه نیازها پیوستند.

بنابراین، بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟

لیست بهترین گوشی های 5G سامسونگ

بهترین پرچمداران سامسونگ

بهترین گوشی سامسونگ

بهترین گوشی های سامسونگ

Samsung Galaxy S22 Ultra

بزرگ‌ترین، پست‌ترین، بهترین تلفن سامسونگ گلکسی اس در حال حاضر – S22 Ultra! گلکسی اس 21 اولترا در دو جایزه “بهترین” ما حضور دارد که به ندرت در یک پرچمدار با هم دیده می شوند – برای دوربین و نمایشگر و عمر باتری. S22 Ultra دارای روشن ترین صفحه نمایش تلفنی است که ما آزمایش کرده ایم، و عمر باتری نسبتاً طولانی برای کلاس خود دارد، بدون اینکه به قدرت RAW جزئیات دوربین آن اشاره کنیم.
این گوشی با داشتن پردازنده ممتاز Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام یا Exynos 2200 در خارج از ایالات و کره، به راحتی می تواند از پس هر کاری که شما بر سر آن بیاورید، برآید. این گوشی دارای یک صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی با کیفیت 6.8 اینچی است که تجربه تماشای عالی را از همه زوایا ارائه می دهد و مطمئن شوید که از تماشای این گوشی در حین بازی، پیمایش در رسانه های اجتماعی یا مرور لذت خواهید برد.
این گوشی از نظر عملکرد یک هیولا است. اما قدرت گلکسی اس 22 اولترا به اینجا ختم نمی شود. یکی از بهترین دوربین گوشی های سال 2021 با سیستم دوربین چهارگانه، دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، دو دوربین زوم و یک دوربین فوق عریض. از ویژگی های دوربین S21 Ultra می توان به عکس های 12 بیتی HDR RAW، حالت شب روشن، حالت پرتره با جداسازی بهبود یافته برای سلفی ها، قفل زوم برای عکس های واضح تا 100 برابر اشاره کرد.
علاوه بر همه چیزهایی که قبلاً به آن اشاره کردیم، S21 Ultra دارای باتری سخاوتمندانه 5000 میلی آمپر ساعتی است که اطمینان می دهد گوشی چراغ ها را برای یک روز استفاده سنگین و فشرده روشن نگه می دارد. آن را می زند بهترین در طول عمر باتری وجود دارد. و از قلم اس نوت پشتیبانی می کند. و از 5G پشتیبانی می‌کند… خب، اگر می‌خواهید همه‌چیز را انتخاب کنید و بهترین گوشی سامسونگ در سال 2021 را دریافت کنید، Ultra بهترین گوشی است.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

گلکسی زد فولد 3 و تنها گلکسی زد فولد 3 اوج روند آینده‌نگر گوشی‌های تاشو است که سامسونگ به تنهایی آن را از ابتدا ساخته است! Samsung Galaxy Z Fold 3 به دلیل تخصص منحصر به فرد سامسونگ در صفحه نمایش انعطاف پذیر، به وعده واقعی تلفن های تاشو – نمایشگر بزرگ فقط در مواقعی که به آن نیاز دارید – عمل می کند.

Z Fold 3 یک هدچرنر با ساختار بادوام، ترکیب‌های رنگی سرد و پشتیبانی از قلم منحصر به فرد S Pen است که تکرار آن سخت است. برای تکمیل همه چیز، سامسونگ به طور فزاینده ای قیمت Z Fold 3 را با وجود ظاهر و احساس آینده نگرانه در کف دست و جیب شما به سمت جریان اصلی حرکت می دهد.

Samsung Galaxy S22 و Galaxy S22+

با پایین آمدن از بهترین قطب توتم گوشی‌های سامسونگ 2022، دو گزینه را در یکی می‌بینیم – گلکسی S22 و S22+ – از نظر سخت‌افزار و عملکرد برابر هستند، اما اندازه و تناسب ندارند. و بله، سنسورهای دوربین 50 مگاپیکسلی بزرگ و همچنین صفحه نمایش 120 هرتزی تطبیقی ​​را دریافت می کنید!

گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس بخشی از سری پرچمدار S22 هستند و هر دو دارای مشخصات کاملاً مشابهی هستند. گلکسی S22 کمی کوچکتر برای شما مناسب است اگر می خواهید تجربه پرچمدار با اندازه تلفن جمع و جورتر را داشته باشید. S21 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی AMOLED، سیستم دوربین سه گانه همه کاره با سنسور 50 مگاپیکسلی جدید سامسونگ GN3 و البته قدرتمندترین پردازنده فعلی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 (یا اگزینوس 2200 با گرافیک AMD در خارج از ایالات و کره) است. ).

گلکسی اس 22 پلاس با صفحه نمایش 6.6 اینچی کمی بزرگتر از برادر خود است. سیستم دوربین سه گانه در اینجا همانند S21 معمولی است. با این حال، باتری آن کمی بیشتر با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت در مقایسه با وانیلی S22 با ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعت است. هر دو گوشی می توانند هر کاری را که انتظار دارید یک پرچمدار مدرن به خوبی انجام دهد، بدون هیچ مشکلی انجام دهند. به علاوه، آنها اکنون یک دوربین اصلی عالی و یک دوربین زوم تله فوتو با کیفیت 3 برابر دارند.

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

نوت 20 اولترا اکنون گزینه ارزان قیمت گوشی سامسونگ برای دوستداران خط Note و سیلو S Pen آن است.

مجهز به اسنپدراگون 865+، برای اکثر بازی‌ها و کارهایی که می‌خواهید روی گوشی انجام دهید به اندازه کافی قدرتمند است. صفحه نمایش بزرگ 6.9 اینچی AMOLED آن چیزی است که ما از یک گوشی نوت انتظار داریم.

علاوه بر این، نوت 20 اولترا به دوربین اصلی قدرتمند 108 مگاپیکسلی مجهز شده است که با دوربین های تله فوتو 12 مگاپیکسلی و دوربین های فوق عریض 12 مگاپیکسلی تکمیل می شود و تصاویر زیبایی را با رنگ های اشباع شده و زنده می گیرد که در واقع کمی “بهتر از واقعیت” است. این را با قلم S و بزرگترین باتری در خط Note ترکیب کنید، اگر به سراغ Note 20 Ultra بروید، برنده خواهید شد. و بیایید طراحی زیبای نوت 20 اولترا اسپورت، با ظاهری شیک و حاشیه‌های باریک را فراموش نکنیم.

سامسونگ گلکسی اس 21 FE

گلکسی اس 21 FE یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2022 است، زیرا در همه دسته های لازم برای تجربه کاربری عالی – دوربین همه کاره، به روز رسانی صفحه نمایش و عمر باتری طولانی، موفقیت آمیز است.

مجهز به پردازنده پرچمدار سال 2021، اسنپدراگون 888، نرخ تازه سازی صفحه نمایش سریع 120 هرتز و زوم تله فوتو، قیمت بسیار ارزان تری نسبت به چنین مشخصاتی دارد. سامسونگ دقیقا همان جایی را که باید داشته باشد (به عنوان مثال بدنه شیشه ای) با این گوشی کوتاه کرده است و به یک گوشی با عملکرد عالی با قیمت متوسط ​​دست یافته است.

S21 FE بهترین گوشی سامسونگ با قیمتی مناسب است که در حال حاضر می توانید به آن دست پیدا کنید. هر چیزی که از یک تلفن خوب نیاز دارید در اینجا موجود است: سامسونگ S21 FE را به یک سیستم دوربین سه گانه عالی مجهز کرده است که شامل دوربین های اصلی و فوق عریض 12 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین زوم اپتیکال 3 برابری تله فوتو 8 مگاپیکسلی است. یک باتری سخاوتمندانه 4500 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 25 واتی برای تکمیل پیشنهاد عالی 600 دلاری وجود دارد. اگر می خواهید عملکردی پرچمدار در یک گوشی میان رده داشته باشید، Galaxy S21 FE بهترین گزینه است.

سامسونگ گلکسی A71 5G

با نسخه Verizon UW، گلکسی A71 بهترین میان رده سامسونگ در حال حاضر با اتصال 5G در بالا است.

گلکسی A71 اکثر موارد فوق العاده در مورد گوشی های پرچمدار سامسونگ را با قیمت بسیار پایین تری در حال حاضر ارائه می دهد بررسی گلکسی A72 ما دلیل قانع کننده ای برای ارتقا از A71 عالی پیدا نکرد.

A71 5G با پردازنده میان رده سریع اسنپدراگون 765 عرضه می شود که در حین استفاده از تلفن بدون هیچ لکنت، تجربه ای روان را ارائه می دهد. بازی نیز روان است، اگرچه بازی‌های سنگین‌تر ممکن است باید روی تنظیمات متوسط ​​تنظیم شوند. صفحه نمایش آن تکمیل کننده تجربه کاربری خوب با این گوشی است، زیرا صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED واضح و زیبا است.

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این اطمینان را به شما می دهد که با یک بار شارژ حتی دو روز با استفاده متوسط ​​یا سبک یا یک روز با استفاده سنگین کار کنید. در کل با قیمت مناسب گوشی خوبیه.

 

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *