گلکسی اس 8
متفرقه

سامسونگ دارندگان گلکسی اس 8 را غافلگیر کرد

گلکسی اس 8

 

حتی اگر چرخه پشتیبانی از گلکسی اس 8 و گلکسی S8+ خیلی وقت پیش، اوایل امروز به پایان رسید سامسونگ برخی از دارندگان گلکسی اس 8 را با به روز رسانی غیرمنتظره ای شگفت زده کرد. این شرکت کره‌ای در ماه سپتامبر یک پچ امنیتی برای مدل‌های گوشی‌های هوشمند ۵ ساله خود منتشر کرد و اکنون به نظر می‌رسد که یک به‌روزرسانی امنیتی دیگر برای این گوشی‌های قدیمی منتشر شده است. نسخه به‌روزرسانی میان‌افزار G95xFXXUCDUK1 را می‌خواند. SamMobile، این به روز رسانی در حال حاضر برای برخی از کاربران در اروپا منتشر شده است و سایر مناطق طی چند روز آینده دنبال خواهند شد. این وصله دستگاه های گلکسی اس 8 را با وصله امنیتی نوامبر 2021 و همچنین برخی از اشکالات را به روز می کند.

اگر هنوز گوشی گلکسی اس 8 یا اس 8 پلاس را دارید و از آن استفاده می کنید، به احتمال زیاد ممکن است چند روز دیگر به روز رسانی را دریافت کنید. برای بررسی دستی به‌روزرسانی‌ها در دستگاه گلکسی S8 خود، به تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار و روی آن ضربه بزنید دانلود و نصب (اگر چیزی در آنجا ظاهر شود).

سامسونگ سری گلکسی اس 8 را در اوایل سال 2017 با اندروید 7.0 نوقا عرضه کرد و متعاقباً مدل‌ها را به اندروید 8 در سال 2018 و اندروید 9 در سال 2019 به‌روزرسانی کرد. هیچ به‌روزرسانی سیستم‌عامل بزرگی برای این دستگاه‌ها برنامه‌ریزی نشده است، پس از دریافت آن خودداری کنید. امیدهای شما بالاست – اندروید 10 یا 11 در افق وجود ندارد. با این حال، دریافت آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی چیز خوبی است.

 

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *