فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست
متفرقه

فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست در بریتانیا رکورد زد

فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست که قرار است از ۱۵ دسامبر در سینمای بریتانیا اکران شود، رکورد بیشترین بلیت‌های پیش‌فروش شده در سینماهای بریتانیا را شکست.

اودئون، بزرگترین مجموعه سالن های زنجیره‌ای در بریتانیا و ایرلند اعلام کرد، تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بلیت برای فیلم سینمایی مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست به فروش رسانده است.

فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست Spider-Man: No Way Home پس از اکران در روز چهارشنبه، رکوردهای باکس آفیس در بریتانیا، کره جنوبی و مکزیک را شکست.

به گزارش ددلاین، این فیلم اکشن با 5.3 میلیون دلار رکورد روز افتتاحیه دوران کووید را در کره به ثبت رساند و با فروش 7.6 میلیون پوندی (10.1 میلیون دلار) به بهترین اکران چهارشنبه بریتانیا تبدیل شد.

در مکزیک، Spider-Man: No Way Home به بزرگترین روز افتتاحیه در بازار تبدیل شد زیرا در روز چهارشنبه ۹ میلیون دلار به خانه برد و از Avengers: Endgame پیشی گرفت.

روز پنج‌شنبه، Deadline گزارش داد که این فیلم 3.3 میلیون دلار برای «فروش دو روزه 8.58 میلیون دلاری و 95 درصد سهم بازار در کره به ارمغان آورده است. این سازمان خاطرنشان کرد که منع رفت و آمد در ساعت 22 از روز شنبه اعمال خواهد شد.

Spider-Man: No Way Home در تاریخ 17 دسامبر در ایالات متحده اکران خواهد شد و تام هالند برای به تصویر کشیدن این ابرقهرمان نمادین با موسیقی تقریباً عالی در Rotten Tomatoes، نقدهای مثبتی دریافت کرده است.

هالند اولین بار در سال 2016 در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی اولین فیلم مستقل خود را به عنوان یک وب‌سایه‌باز نوجوان انجام داد، قبل از اولین فیلم مستقل خود، مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه محصول 2017، که از 394 نقد، 92 درصد در Rotten Tomatoes به دست آورد.

این بازیگر 25 ساله در نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی در سال 2019 در مرد عنکبوتی: دور از خانه بازگشت که 90 درصد امتیاز RT را از 451 نقد به دست آورد، اما موج اول نقدهای مرد عنکبوتی: بدون راه برای خانه در Rotten Tomatoes با 97% از 75 بررسی اول بهترین هستند.

منبع: dailymail

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *