نوکیا XR20
متفرقه

نوکیا XR20 به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت می‌کند

HMD Global در به‌روزرسانی گوشی‌های هوشمند خود به اندروید 12 کار بسیار خوبی انجام داده است، اما هنوز تعداد زیادی دستگاه در لیست گوشی‌هایی که هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند، باقی مانده است.

نوکیا XR20 یکی از گوشی هایی است که به اندروید 12 ارتقا پیدا نکرده است اما در شرف ارتقاء است. اگرچه HMD Global هنوز این اطلاعات را تایید نکرده است، برخی از کاربران نوکیا XR20 ادعا می کنند که توانسته اند گوشی های خود را به اندروید 12 (از طریق) آپدیت کنند.

بر اساس این گزارش، به‌روزرسانی اندروید 12 نوکیا XR20 اکنون در هلند منتشر می‌شود، اما ممکن است در سایر کشورهای اروپایی نیز در دسترس باشد. همراه با اندروید 12، نوکیا XR20 وصله امنیتی ماه مارس را نیز دریافت می‌کند.

HMD Global معمولاً به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید را به صورت موجی منتشر می‌کند، بنابراین تشخیص اینکه کدام کشورها/منطقه اول این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند، سخت است، اما زمانی که آن‌ها منتشر شوند، تنها چند ماه طول می‌کشد تا به دست کاربران برسد.

نوکیا XR20 کمتر معرفی شد. نسبت به یک سال پیش، بنابراین احتمالاً در سال آینده به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید دیگری را دریافت خواهد کرد. انتظار می‌رود گوگل در ماه‌های آینده اندروید 13 را منتشر کند، اما این بستگی به HMD دارد که تصمیم بگیرد کدام یک از تلفن‌هایش ابتدا این به‌روزرسانی را دریافت کنند و با قضاوت بر اساس آنچه در اندروید 12 اتفاق می‌افتد، ممکن است کمی طول بکشد.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *