آیفون
متفرقه

مردم بیشتر از آنچه که تصور می کنند از آیفون خود استفاده می کنند

هر هفته چند بار از تلفن خود استفاده می کنید؟ احتمال این است که پاسخ شما تقریباً 60 درصد خیلی کم باشد. یک نظرسنجی که در ایالت‌ها توسط پلتفرم رایگان بازی‌های اینترنتی آنلاین انجام شد، نشان داد که نزدیک به 80 درصد از 650 کاربر آیفون شرکت‌کننده، در مقایسه با رقم محاسبه‌شده توسط اپلیکیشن iOS Screen Time، مدت زمان استفاده از گوشی خود را در هفته دست کم گرفته بودند. حدس زدن 25 ساعت بود در حالی که میانگین واقعی 39 ساعت بود. نه تنها اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌کنندگان نمی‌توانستند حدس بزنند که چقدر از آیفون خود در طول هفته استفاده می‌کنند، بلکه پاسخ آنها 50 درصد کمتر از زمان استفاده واقعی بود.

یک فرد به طور متوسط ​​هر هفته نزدیک به 40 ساعت را با تلفن خود می گذراند

40 ساعت تقریباً یک چهارم ساعات در دسترس در یک هفته و در طول یک سال معادل 87 روز است. بنابراین، یک آمریکایی به طور متوسط ​​25٪ از هر سال را صرف استفاده از تلفن خود می کند. ساعات خواب را حذف کنید و این درصد به 36٪ افزایش می یابد.

تیک تاک محبوب‌ترین اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی در آمریکا است. جالب اینکه 50 درصد از افرادی که به این نظرسنجی پاسخ دادند، نتوانستند تشخیص دهند که از کدام برنامه‌ها بیشتر استفاده می‌کنند. این نظرسنجی همچنین نشان داد که آمریکایی‌ها از برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی بیشتر از برنامه‌های هر دسته دیگری استفاده می‌کنند که TikTok محبوب‌ترین آنهاست.

با 85 میلیون کاربر تنها در ایالات متحده، آمریکایی ها به طور متوسط ​​1.6 ساعت در روز از تیک تاک استفاده می کنند که 90 درصد از کاربران آن حداقل یک بار در روز برنامه را باز می کنند. یک چهارم جمعیت کشور که روزانه برنامه TikTok را مشاهده می کنند، زمان تجمعی این برنامه در ایالت ها 136 ساعت در روز است. این مطالعه همچنین تلاش می کند تا دریابد که چقدر استفاده از تلفن بر آمریکایی ها تأثیر می گذارد.

50 درصد از کسانی که به این نظرسنجی پاسخ دادند اذعان داشتند که به دلایل مختلف سعی کرده اند استفاده از تلفن خود را کاهش دهند. 30 درصد گفتند که به دلیل اظهار نظر منفی یکی از دوستان یا خویشاوندان، انگیزه کمتری برای استفاده از تلفن خود داشتند. 35٪ گفتند که استفاده از تلفن آنها در طول یک رابطه قبلی یک مشکل بوده است. یک کارشناس گفت: “این داده ها نشان می دهد که بسیاری از مردم از زمان واقعی استفاده از صفحه نمایش خود آگاه نیستند، علیرغم اینکه اغلب می دانند که می تواند آسیب زا باشد یا داشتن شکایت هایی در مورد استفاده بیش از حد از تلفن دریافت کرد.

این کارشناس اضافه کرد که از سال 2018، زمانی که اپل Screen Time را به iOS اضافه کرد، کاربران آیفون این توانایی را داشتند که استفاده هفتگی از تلفن خود را ببینند. حتی با این قابلیت Solitaired می‌گوید که “به نظر می‌رسد این آمار در بسیاری از افراد از بین رفته است. روش صحیح و سالم تلفن ها ابزارهای قدرتمند و مفیدی هستند که زندگی روزمره را تسهیل می کنند و ما را با دنیا در ارتباط نگه می دارند. استفاده از تلفن شما به هیچ وجه عادت بدی نیست، اما مهم است که این کار را با خرد انجام دهید و آن را کنترل کنید نه اینکه اجازه دهید کنترل کند.

80 درصد از آمریکایی‌های مورد بررسی وقتی متوجه می‌شوند تلفن خود را در خانه گذاشته‌اند، احساس وحشت می‌کنند

ما در ماه گذشته هنگامی که نتایج یک نظرسنجی را که نشان داد 80 درصد آمریکایی‌ها در 10 دقیقه اول صبح از خواب بیدار می‌شوند گوشی خود را چک می‌کنند، با اعتیاد به گوشی‌های هوشمند مقابله کردیم. یک علامت نگران‌کننده‌تر این است که وقتی متوجه شدید که تلفن خود را در خانه گذاشته‌اید، احساس ناراحتی می‌کنید. 80 درصد از پاسخ دهندگان آن نظرسنجی گفتند که آن احساسات را تجربه می کنند.

نتایج یک نظرسنجی دیگر در همین راستا، 55 درصد اعتراف کردند که وقتی باتری تلفنشان کمتر از 20 درصد کاهش می یابد، احساس وحشت می کنند و 60 درصد شب ها با تلفن خود می خوابند. 52٪ هرگز بیش از 48 ساعت بدون داشتن تلفن خود سپری نکرده اند.

با این حال، تنها 48 درصد خود را معتاد به گوشی‌هایشان می‌دانند. و اگرچه ممکن است گوشی هوشمند گران‌ترین وسیله نباشد، 43 درصد آن را با ارزش‌ترین دارایی خود می‌دانند. و در اینجا یک نکته کوچک جالب وجود دارد که مربوط به 1000 آمریکایی 18 سال و بالاتر است که در این نظرسنجی شرکت کردند. یک آمریکایی معمولی به طور متوسط ​​260 بار در روز یا هر پنج دقیقه و نیم یک بار گوشی خود را چک می کند.

منبع

4/5 - (1 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *